Sticky

Mogelijke problemen MijnTele2 app

Toon eerste bericht

54 Reacties

pipodeclown schreef:

Klantenservice Tele2 schreef:

Update: 12-04-2018 12:47 Volgens de gegevens die we op dit moment hebben moet het probleem ook voor IOS opgelost zijn. Heb je nog steeds problemen dan horen we het graag.

Op dit moment is het aantal landen waarvoor buitenland bundels te bestelllen zijn in de app zeer beperkt, namelijk 5. @Klantenservice Tele2 er gaat dus nog iets niet helemaal lekker. Het wachtwoord probleem lijkt bij mij wel opgelost te zijn.

. Wachtwoord probleem is nog steeds niet opgelost!!!!!!
Reputatie 4
Badge +3
GeaKroep schreef:

pipodeclown schreef:

Update: 12-04-2018 12:47 Volgens de gegevens die we op dit moment hebben moet het probleem ook voor IOS opgelost zijn. Heb je nog steeds problemen dan horen we het graag.

Op dit moment is het aantal landen waarvoor buitenland bundels te bestelllen zijn in de app zeer beperkt, namelijk 5. @Klantenservice Tele2 er gaat dus nog iets niet helemaal lekker. Het wachtwoord probleem lijkt bij mij wel opgelost te zijn.

Als je de app opnieuw download werkt het dan nog steeds niet?
Zou je een klantnummer / 06 nummer kunnen toevoegen aan je profiel?
JeroenM van Tele2 schreef:

GeaKroep schreef:

pipodeclown schreef:

Als je de app opnieuw download werkt het dan nog steeds niet?
Zou je een klantnummer / 06 nummer kunnen toevoegen aan je profiel?

Heb net bericht via Tele2 gekregen dat het voor iOS nog steeds niet is opgelost. Wanneer er een oplossing komt weten ze nog steeds niet. Schiet niet echt op zo
Heb al regelmatig de app opnieuw gedownload maar dat helpt niet
Reputatie 5
Badge
@GeaKroep ik heb je gegevens doorgegeven aan de ontwikkelaar van onze app.

Zodra er meer informatie beschikbaar is zullen we dit met je delen.
Hier ook nog niet opgelost
Heb ook problemen met de app.
App opnieuw gedownload. Heb op zowel de computer als iPhone app geprobeerd wachtwoord te wijzigen, maar help niet.
Reputatie 5
Badge
@ilonak en @RobM ik heb jullie gegevens ook doorgeven aan de app ontwikkelaar.

Excuses voor het ongemak!

Door eerdere werkzaamheden om de gebruikerservaring beter te maken kan het voorkomen dat je problemen ervaart met de MijnTele2 app. Mocht je tegen problemen aanlopen log dan opnieuw in op de app.

Dit zou het probleem op moeten lossen.

Update: 27-03-2018 14:24 Na meerdere meldingen bleek dat een inlog maar 24 uur geldig was. Dit probleem is inmiddels opgelost voor Android apparaten, voor IOS werken we nog aan een oplossing

Update: 10-04-2018 13:45 Morgenochtend zal er een fix volgen die dit probleem bij IOS gebruikers moet oplossen. De verwachting is dat de fix rond 10:00 uur is afgerond.

Nou bij ons gezin, 3 personen, moeten we nog steeds iedere keer opnieuw inloggen.
De app logt nogsteeds continu vanzelf uit, geprobeerd op een iPhone 8 Plus & iPhone X.
Arilex schreef:

Status update graag, @JeroenK van Tele2

of een andere Jeroen, @JeroenM van Tele2
Nog steeds problemen: elke keer opnieuw inloggen en ik kan niet tikken op mijn naam om het andere telefoonnummer te bekijken - betreft iphone
Na de update van vandaag is de app ineens niet meer geoptimaliseerd voor de iPhone X..
Nou, de update van vandaag uitgevoerd. Nee hoor, lost niks op. Gooit je er direct weer uit.
De update die er vandaag opstond was al van 7 febr ‘18. Deze lost het probleem dus ook niet op.
Reputatie 5
Badge
Hi allemaal,

De update die het probleem met inloggen moet oplossen wordt morgen uitgerold. Het kan inderdaad zo zijn dat je op dit moment nog problemen ervaart met de app.

We houden jullie op de hoogte!

Door eerdere werkzaamheden om de gebruikerservaring beter te maken kan het voorkomen dat je problemen ervaart met de MijnTele2 app. Mocht je tegen problemen aanlopen log dan opnieuw in op de app.

Dit zou het probleem op moeten lossen.

Update: 27-03-2018 14:24 Na meerdere meldingen bleek dat een inlog maar 24 uur geldig was. Dit probleem is inmiddels opgelost voor Android apparaten, voor IOS werken we nog aan een oplossing

Update: 10-04-2018 13:45 Morgenochtend zal er een fix volgen die dit probleem bij IOS gebruikers moet oplossen. De verwachting is dat de fix rond 10:00 uur is afgerond.

Update: 16-04-2018 08:45 Door een onbekende oorzaak is het probleem niet voor iedereen opgelost. We zullen morgen dan ook een nieuwe update uitvoeren in de MijnTele2 app voor IOS.
Het probleem met opnieuw inloggen moet daarmee verholpen worden.

Klopt. Ik moet ook iedere keer weer opnieuw inloggen. Was vroeger nooit! Is erg hinderlijk!
Reputatie 3
Dani Winter schreef:

Na de update van vandaag is de app ineens niet meer geoptimaliseerd voor de iPhone X..

Jammer dat die optie niet beschikbaar is in de android app: Mobiel in het buitenland, zou handig zijn als Tele2 dit bij haar android app ook implementeert (handig als je buiten de EU bent een een bundel wilt aanschaffen).

Uiteindelijk ad toch wel meer verwacht van de nieuwe update maar de opties worden steeds uitgebreider dus dat is een begin.

Heb een vraag over een nieuwe optie onder mijn gegevens: Persoonlijke gegevens analyseren en verkeersgegeven analyseren, wat gebeurt er daadwerkelijk wanneer deze opties niet aangevinkt zijn? (want automatisch stond persoonlijke gegevens aangevinkt....).

Voor de rest hoop ik wel dat met de 4.0 versie er een compleet nieuwe design komt met de menu's onderaan in plaats van de ''hamburger menu'' design (app oogt helaas nog onvolwassen).
Zoals dit:

Heb de update erop. Uitloggen doet het nu niet meteen meer, ophalen van verbruikgegevens gaat nu niet altijd goed. Geeft de rode balk boven aan. Na 2 a 3 keer dan wel. Toestelkrediet is nu niet meer zichtbaar.
Reputatie 4
Badge
@simnlru een uitgebreid antwoord op je vraag over het verwerken van je persoons- en verkeersgegevens pas niet helemaal thuis in dit topic maar het staat uitvoerig in ons Privacy Policy omschreven. Heb je aan de hand daarvan nog vragen maak dan gerust een nieuw topic aan, over dit soort zaken kan je nooit duidelijk genoeg zijn 🙂

@GeaKroep zou je de app kunnen verwijderen, je toestel herstarten en dan de app kunnen herinstalleren; lost dat het probleem op?
Heb app van telefoon verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Oude paswoord werkte niet. Heb daarom een nieuw paswoord aangemaakt via de link “wachtwoord vergeten”. Helaas kan ik nog steeds niet inloggen in de App. Krijg steeds de melding dat het paswoord niet klopt.
Frenk van Tele2 schreef:

@simnlru een uitgebreid antwoord op je vraag over het verwerken van je persoons- en verkeersgegevens pas niet helemaal thuis in dit topic maar het staat uitvoerig in ons Privacy Policy omschreven. Heb je aan de hand daarvan nog vragen maak dan gerust een nieuw topic aan, over dit soort zaken kan je nooit duidelijk genoeg zijn 🙂

@GeaKroep zou je de app kunnen verwijderen, je toestel herstarten en dan de app kunnen herinstalleren; lost dat het probleem op?

Frenk van Tele2 schreef:

Heb ik gedaan, het inloggen gaat nu goed. Fingers crossed. Bij toestelkrediet staat nu niets meer, dat werkt nog niet goed.

Reageer