Sticky

Mogelijke problemen MijnTele2 app

Reputatie 6
Badge
Door eerdere werkzaamheden om de gebruikerservaring beter te maken kan het voorkomen dat je problemen ervaart met de MijnTele2 app. Mocht je tegen problemen aanlopen log dan opnieuw in op de app.

Dit zou het probleem op moeten lossen.

Update: 27-03-2018 14:24 Na meerdere meldingen bleek dat een inlog maar 24 uur geldig was. Dit probleem is inmiddels opgelost voor Android apparaten, voor IOS werken we nog aan een oplossing

Update: 10-04-2018 13:45 Morgenochtend zal er een fix volgen die dit probleem bij IOS gebruikers moet oplossen. De verwachting is dat de fix rond 10:00 uur is afgerond.

Update: 12-04-2018 12:47 Volgens de gegevens die we op dit moment hebben moet het probleem ook voor IOS opgelost zijn. Heb je nog steeds problemen dan horen we het graag.

Update: 16-04-2018 08:45 Door een onbekende oorzaak is het probleem niet voor iedereen opgelost. We zullen morgen dan ook een nieuwe update uitvoeren in de MijnTele2 app voor IOS.
Het probleem met opnieuw inloggen moet daarmee verholpen worden.

Update: 17-04-2018 08:23 De nieuwe update is uitgevoerd en zou het probleem opgelost moeten hebben. Mocht je na de nieuwe update nog steeds het probleem ervaren, laat dan een reactie achter onder dit topic.

54 Reacties

Iedere keer als ik de app wil gebruiken moet ik opnieuw inloggen.
De app geeft aan bij mij dat een aantal van mijn facturen niet is betaald. Maar op mijn internet bankieren app kan ik zien dat de facturen wel zijn afgeschreven. Das wel irritant zeg maar.

Ook logt de app me automatisch uit als ik de app sluit. Hetzelfde gebeurt bij het updaten van de app.
Zelfde als Robin, bij mij ook steeds weer opnieuw inloggen als ik de app open..
# MeToo
Klantenservice Tele2 schreef:

Door eerdere werkzaamheden om de gebruikerservaring beter te maken kan het voorkomen dat je problemen ervaart met de MijnTele2 app. Mocht je tegen problemen aanlopen log dan opnieuw in op de app.

Ik heb de app ook al opnieuw geïnstalleerd maar moet na afsluiten van de mijn Tele2 app nog steeds opnieuw inloggen. Is hier al een oplossing voor.

Update: 27-03-2018 14:24 Na meerdere meldingen bleek dat een inlog maar 24 uur geldig was. Dit probleem is inmiddels opgelost voor Android apparaten, voor IOS werken we nog aan een oplossing

dit is echt een snert antwoord
Ik heb tijden geen verbinding gehad op de Tele2 app van IOS. Krijg telkens de melding dat ze bezig zijn en nu kon ik dan eindelijk inloggen maar zie ik mijn verbruik niet, contract info kan ik niet zien etc etc kortom ik kan niks. En op de site krijg ik de melding “sorry” ... erg irritant! Ik heb net de update van Tele2 app gedaan maar dat heeft ook niks geholpen!
Goedenavond, ook ik ben al drie weken aan het klooien met de app. Heb steeds alle begrip gehad, maar vind het nu echt te lang duren.
Waarom duurt het zo lang?
Reputatie 1
Haha dat is niks. Bij mij gaat het nog stuk belachelijker verder, ik moet elke keer als ik wil reageren op het forum mijn wachtwoord opnieuw via "vergeten wachtwoord?" aanmaken... Want hij herkent na uitloggen mijn huidige wachtwoord niet meer...
Echt bizaar dit 🤣
Iemand met hetzelfde probleem?
Gr.
Dat is nog irritanter idd, vind dit al irritant.
Zat ook alweer bijna over mn bundel heen omdat ik niet steeds zin heb om weer opnieuw in te loggen.
Grrrrr
Reputatie 7
Badge +1
ilonak schreef:

Dat is nog irritanter idd, vind dit al irritant.
Zat ook alweer bijna over mn bundel heen omdat ik niet steeds zin heb om weer opnieuw in te loggen.
Grrrrr

Voor je data bundel krijg je wel een sms bij 80% verbruik, bij bellen helaas niet.

Misschien kun je tijdelijk een snelkoppeling naar de Mijn Tele2 website op je home screen zetten? En dan op je browser automatisch inloggen aanzetten.
Geen perfecte fix, wel minder frusterend.
Goed idee, ga ik doen!
Reputatie 5
Badge
We hebben dagelijks contact met de makers van onze app, helaas hebben wij nog geen nieuwe update mogen ontvangen. Blijf dit topic wel checken op toekomstige updates.

Dank voor jullie begrip!
Nou vooruit dan maar 😉
Het valt mij op dat ik regelmatig opnieuw moet inloggen, dat zou niet nodig moeten zijn (iOS)
Ik ook, word er gek van!
Reputatie 4
Badge
@KeesD dat is inderdaad niet de bedoeling en we werken nog steeds om dit voor de iOS versie opgelost te krijgen.
Ik snap eerlijk gezegd niet dat dat al zo lang duurt
Irritant, maar gelukkig twee workarounds voor databundel verhogen:
SMS "NOG 1GB" naar 1280
en
de gele button "Activeer je Bundelbooster" op https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/4G/home.html#/
Beide opties geprobeerd maar lukt helaas niet
ilonak schreef:

Beide opties geprobeerd maar lukt helaas niet

Raar, wat gebeurt er?

Voor de webpagina moet je ingelogd zijn en dus een account aangemaakt hebben.

De SMS moet precies zo, met hoofdletters en 1 spatie, anders werkt het niet. "Nog 1GB" werkt bijvoorbeeld niet. Stom, maar zo is het. Slordig programmeerwerk.
Status update graag, @@JeroenK van Tele2
Ik kan in de app niet schakelen tussen de verschillende nummers. Ik heb meerdere abonnementen op mijn naam staan.
Sorry hoor, maar het werkt nog steeds niet bij iOS. Waardeloos
Reputatie 4
Badge

Update: 12-04-2018 12:47 Volgens de gegevens die we op dit moment hebben moet het probleem ook voor IOS opgelost zijn. Heb je nog steeds problemen dan horen we het graag.

Op dit moment is het aantal landen waarvoor buitenland bundels te bestelllen zijn in de app zeer beperkt, namelijk 5. @Klantenservice Tele2 er gaat dus nog iets niet helemaal lekker. Het wachtwoord probleem lijkt bij mij wel opgelost te zijn.

Reageer