Meld je nu aan voor de Gebruikerstest in de Tele2 App!

  • 13 July 2022
  • 6 reacties
  • 336 x bekeken
Meld je nu aan voor de Gebruikerstest in de Tele2 App!
Reputatie 5
Badge +6

Bij Tele2 zijn we altijd opzoek hoe jullie informatie nóg beter kunnen vinden! Of misschien nog wel belangrijker, hoe je het snelste met ons in contact kan komen! Wil jij een belangrijke rol hebben in de ontwikkeling hiervan? Lees dan snel verder! 

 

Wat gaat er gebeuren dan? 

Binnenkort zullen wij een nieuwe functie in de MijnTele2 app uitrollen, maar om dit soepel te laten verlopen hebben we jouw hulp nodig. We willen jou namelijk vragen om dit als eerste uit te proberen! 


Vertel mij meer, hoe kan ik mij aanmelden? 

Dat is eigenlijk heel simpel! Je kunt mij (Johrick van Tele2) een privébericht sturen met daarin je 06-nummer. Ik zal in het systeem kijken om het één en ander te controleren. Ben je door de keuring heen? Dan zul je van mij een bevestiging ontvangen en doe je mee aan de FUT! Ook is het handig om toegang te vragen tot de Friendly User Test Tele2 App'!

 

Hopelijk zie ik jullie binnenkort in de groep, want dit gaat leuk worden!


6 reacties

Reputatie 1

Lijkt mij wel aardig maar kan op de huidige tele2 app niet eens inloggen.

Als ik inloggegevens opvraag staat er dat er een mailtje onderweg is, die komt dus ook niet binnen. 

Het in mijn contract bij tele2 staat nog een Zonnet account wat niet meer werkzaam is, en dit valt niet te veranderen volgens klantenservice.

Dus de hele app voor mobiel en t.v. is niet bruikbaar. 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @paul1956, je wil natuurlijk gewoon kunnen inloggen in de Tele2-omgeving, dus ik ga je hierbij helpen! Als je geen toegang meer hebt tot de oude mail wordt het lastig. Stuur me daarom een privébericht met je postcode + huisnummer, laatste 4 cijfers van je IBAN en geboortedatum of het e-mailadres waar je account aan gekoppeld staat. Dan verwijder ik je account, zodat je een nieuwe kunt aanmaken. 😊

Ik zie je berichtje graag tegemoet!

Reputatie 1

 

paul1956

Heb de tele 2 app geïnstalleerd op mijn nieuwe mobiel maar mij  inloggegevens kloppen niet.

Als ik mijn @ adres invoer en wachtwoord opvraag zou ik een inlog code toegezonden  krijgen, maar wat erook gebeurd deze komt niet binnen op mijn @ adres.

Had HEEL vroeger een @zonnet mailadres maar dat zou gewijzigd zijn naar @ outlook 

Ik weet ook niet wat mijn account gegevens zijn bij tele 2 heb t.v. en mobiel abonnement al heel lang.

 

 

 

 

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

2 reacties

Oudste eerst

Marciano van Tele2

Hey Paul, ik heb zojuist in dit topic op je bericht gereageerd, maar ook hier help ik je graag verder; Stuur me even een privébericht met je postcode + huisnummer, laatste 4 cijfers van je IBAN en geboortedatum of het e-mailadres waar je account aan gekoppeld staat. Dan verwijder ik je account, zodat je een nieuwe kunt aanmaken. 😊

Groetjes,
Marciano

Info nodig over je Mobiele- of Thuis-abonnement? Bekijk snel onze Wiki: https://forum.tele2.nl/knowledge-base

  •  
  •  
  •  

paul1956

Sorry Marciano, 

Door omstandigheden lees ik nu pas je bericht.

Mijn probleem is dat mijn mobiele abo bij Tele2 gekoppeld is aan een account wat ook voor 't.v. en internet gekoppeld is

Door overstap naar glasvezel is mijn oude mail adres vervallen, n.l [verborgen door moderator]

Nu denk ik zelf dat dit mail adres ook aan mijn mobielaccount gekoppeld staat wat helaas de fout veroorzaakt, dat ik ook geen mail van jullie ontvang.

 

@paul1956 

Dit is een openbaar forum. Plaats hier geen privé gegevens , zoals e-mail adressen of klantnummers.

Je kunt je bericht tot een uur na plaatsing (dus tot ongeveer half twee) wijzigen door op de drie puntjes rechtsonder te klikken en dan op  "Bewerk” Als je klaar bent klik op “Opslaan”

Reputatie 1

Aangepast hoor 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @paul1956, ik heb je een privébericht gesturd en in je eigen topic gereageerd. Laten we daar verder kletsen! 😊

Reageer