F.A.Q.

Tele2 Picture Support

  • 28 August 2020
  • 1 reactie
  • 1242 x bekeken
Tele2 Picture Support

‘Oh nee, mijn internet thuis doet het niet. Ik heb alles geprobeerd en zelfs met de tips op de Community kom ik er niet uit.’ Dit, of een soort gelijke situatie, kan zich natuurlijk voordoen! In dat geval kun je contact opnemen met onze klantenservice. En ja, ga dan maar is uitleggen welke kabel er niet goed uit ziet of hoe het installatiepunt in elkaar zit. Super lastig natuurlijk! Onze experts bij de klantenservice weten waar ze over praten en kunnen jou helpen maar in sommige gevallen zou het wel heel fijn zijn als er gewoon iemand kan meekijken. Om deze reden hebben wij Picture Support in ons Tele2-leven geroepen! Benieuwd naar wat het inhoudt? Je leest het hier!

Wat is Picture Support?

Eigenlijk zegt de naam het al een beetje. Met Picture Support kunnen wij je ondersteunen aan de hand van een foto. Super handig toch?! Jij kunt wanneer je contact hebt met onze klantenservice een foto maken van bijvoorbeeld het modem of de tv-aansluiting en deze met ons delen. Met behulp van deze foto kunnen wij jou gemakkelijker helpen én precies aangeven op de foto waar je moet zijn!

 

How does this work?

Geloof het of niet, maar nee, het is geen magie! Gelukkig werk Picture Support wel super snel en gemakkelijk. Hier onder wordt het stap voor stap uitgelegd.

 

Stap 1.
Als je last hebt van een storing helpt het om alvast een foto van je aansluiting en modem te maken. Je kunt natuurlijk ook een eerder genomen foto gebruiken.

 

Stap 2.

Neem telefonisch contact met ons op via 020-754 4444.

 

Stap 3.

De medewerker stuurt jou een linkje, die je per sms of per e-mail ontvangt. Als je de link opent, heb je toegang tot de het systeem Picture Support.

 

Stap 4.

Je krijgt mogelijk een melding dat je toegang tot je camera moet verlenen. Accepteer deze melding.

 

Stap 5.

Maak een foto via het systeem. Zie ook de afbeelding hieronder! Als je klaar bent klik je op ‘Foto verzenden’. Als je eerder al een foto hebt gemaakt, kun je deze natuurlijk gebruiken. 

 

 

Stap 6.

Aan de hand van je foto kan de medewerker je instructies geven. Of de foto bewerken door bijvoorbeeld iets te omcirkelen en naar jou terug te sturen.

 

Stap 7.

And it’s done! Probleem opgelost.

 

Is Picture Support veilig?

Ik hoor je denken! Hebben jullie nu toegang tot al mijn foto’s en mijn camera? En, is dit wel veilig? Het antwoord is nee, gelukkig kunnen wij niet al jouw foto’s zien en hebben wij geen toegang tot jouw camera. En ja, Picture Support is geheel veilig! Wij kunnen alleen de foto zien die jij met ons deelt. Sterker nog, in de meeste gevallen verwijderen we jouw foto binnen 24 uur! Mocht het zo zijn dat we verder onderzoek dienen te doen dan wordt deze uiteraard nog even bewaard en na een tijdje alsnog verwijderd.                                 

 

Is there anything less amazing about Picture Support?

Well, ok you got us there! Om van Picture Support gebruik te kunnen maken moet je in het bezit zijn van een smartphone die toegang heeft tot het internet. Dit kan zowel via wifi als via een 4G-verbinding!

 

Wil je nog meer informatie hierover? Kijk dan op onze website voor veel gestelde vragen. Mocht je nog iets anders willen weten over Picture Support laat dan reactie achter in dit topic. De Community staat voor je klaar!

 

 


1 reactie

Bij deze een plaatje van mijn niet binnenkomende mail:

 

 

Reageer