Info

Tele2 Klantvoordeel

  • 22 March 2021
  • 11 reacties
  • 1591 x bekeken
Tele2 Klantvoordeel
Reputatie 7
Badge +12

Check dit! Tele2 en T-Mobile bundelen de krachten en brengen het beste van twee werelden samen. Combineer het mobiele Tele2 abonnement met T-Mobile Thuis en profiteer van €5,- extra korting op je thuis abonnement. Daarnaast ontvang je tot 5GB extra data op je mobiele Tele2 abonnement, ook als je meerdere mobiele Tele2 abonnementen combineert. Klantvoordeel, klinkt goed toch!
 

Het overzicht van jouw klantvoordeel!



Let op: Je moet deze korting zelf activeren. Lees hier hoe: Klantvoordeel

 

Welke mobiele abonnementen van Tele2 komen in aanmerking voor Klantvoordeel?

Alle mobiele abonnementen van Tele2 met een databundel komen in aanmerking voor klantvoordeel. Abonnementen met 0 MB of Unlimited ontvangen geen extra data.

  • Bundels lager dan 5GB = + 1GB extra data
  • Bundels 5GB <10GB = + 3GB extra data
  • Bundels 10GB en hoger = + 5GB extra data

 

Wat zijn de voorwaarden voor Klantvoordeel?

  • Alle abonnement moeten geregistreerd staan op hetzelfde adres. 
  • De voordelen gaan in bij minimaal twee en maximaal zes abonnementen
  • De abonnementen moeten succesvol zijn aangemeld bij Klantvoordeel. 
  • Minimaal twee mobiele Tele2 abonnementen of Tele2 mobiel en T-Mobile Thuis abonnement

 

Welk voordeel krijg ik als ik mijn mobiele abonnement combineer met T-Mobile Thuis?

Je krijgt 5 euro korting op jouw T-Mobile Thuis abonnement en maximaal 5GB extra data (Unlimited uitgezonderd). Het hoogst voordeel wordt automatisch toegekend

 

Hoe meld ik me aan voor Klantvoordeel?

Als je gebruik wilt maken van klantvoordeel dan moet je je daarvoor registreren. Dat kan heel eenvoudig via de volgende mogelijkheden:

  • Log in op MijnTele2 en accepteer de voorwaarden in het tabblad van Tele2 Klantvoordeel. 
  • Log in op My T-Mobile Thuis en meld je aan voor Klantvoordeel op het Klantvoordeel tabblad. 
  • Activeer al je abonnementen via de website ​​​​​​
    Hier kun je zowel jouw mobiele als je Thuis abonnement aanmelden. 

 

Kan ik de extra data van Klantvoordeel ook gebruiken in de EU?

Ja, deze data is ook te gebruiken in de EU.

 

Waar kan ik de extra data van Klantvoordeel terugzien?

Deze data staat op je factuur en in je abonnementsoverzicht in MijnTele2. Deze data staat als extra tegoed in je verbruiksoverzicht in MijnTele2. Ook gaat het verbruik als eerst van deze databundel af.

 

Hoeveel mobiele nummers + T-Mobile Thuis abonnementen kan ik combineren?

Je kan maximaal 6 mobiele nummers + 1 T-Mobile Thuis abonnement op hetzelfde adres registreren.

 

Wanneer wordt mijn klantvoordeel geactiveerd?

Je Klantvoordeel wordt direct geactiveerd vanaf 2 succesvolle registraties

 

Ik heb me aangemeld voor Klantvoordeel, maar ik heb nog geen bevestiging ontvangen van mijn aanmelding. Hoe kan dit?

Dit kan meerdere oorzaken hebben:
- Je bestelling is nog in behandeling. Je aanmelding voor Klantvoordeel gaat pas in, zodra je abonnement ook actief is op ons netwerk.
- Je hebt het maximaal aantal abonnementen al aangemeld voor Klantvoordeel op hetzelfde adres. Er kunnen niet meer abonnementen worden toegevoegd.

 

Ik heb me aangemeld voor Klantvoordeel, maar ik krijg nog geen voordelen. Hoe kan dit?

Je aanmelding voor Klantvoordeel bij je bestelling is verwerkt. Maar, je voordelen gaan pas in, zodra je abonnement actief is op ons netwerk en er minimaal nog één actief abonnement aangemeld is voor Klantvoordeel op hetzelfde adres.

 

 

 


11 reacties

Reputatie 5

Je bent me net voor, ik zag het al vroeg in de ochtend.

Netjes hoor, ik zie ook dat de 10gb terug is ipv de 7. Persoonlijk een betere keuze. Geeft je toch net meer ruimte. Gister had je nog de 20gb en 200 bel/sms voor 17 euro maandelijks opzegbaar. Nu is dat 10gb en 200 bel/sms, was toch een betere deal eerder.

 

@Cas van Tele2 Is het mogelijk om misschien in de toekomst data te delen als je meerdere Tele2 abonnementen hebt?

Reputatie 7

Met twee abonnementen krijg je al extra data, ook nog delen wordt wel erg veel van het goede, denk ik. 

Reputatie 5

Met twee abonnementen krijg je al extra data, ook nog delen wordt wel erg veel van het goede, denk ik. 

Teveel van het goede kan er nooit zijn :wink: .

Niet dat meer beter is, maar het zou misschien voor de toekomst wel mooi zijn. Als jij net krap zit en een ander heeft nog een paar gb over en die dat dan deelt.

Reputatie 7
Badge +8

Twee mobiele tele2abonnementen en een tele2 thuis basis internet + tv + telefoon levert blijkbaar geen voordeel op. 

Reputatie 7
Badge +12

Twee mobiele tele2abonnementen en een tele2 thuis basis internet + tv + telefoon levert blijkbaar geen voordeel op. 

Nee, de tele2 internet prijzen zijn al lager dan die van t-mobile. Maar twee mobiele abonnementen leveren extra gb's op! Meldt je dus aan voor klanten voordeel.

Reputatie 7
Badge +8

Okay gedaan! 

Reputatie 1

Het is wel gek dat je helemaal geen korting of voordeel krijgt als je een onbeperkt abonnement hebt. Is komt daar nog verandering in??

Reputatie 7

Het is wel gek dat je helemaal geen korting of voordeel krijgt als je een onbeperkt abonnement hebt. Is komt daar nog verandering in??

Het gaat hier over combinatie korting, met welke andere dienst combineer je dan het onbeperkte abonnement? Als je combineert met T-Mobile thuis dan krijg je korting op het laatste.

Waarom kan ik geen klantvoordeel krijgen terwijl ik een mobiel en thuis abonnementen heb

Reputatie 7
Badge +12

Je krijgt klantvoordeel als je T-Mobile thuis combineert met T-Mobile of Tele2 mobiel.

Ook 2 x Tele2 mobiel biedt voordeel. De Tele2 vast internet gecombineerd met Tele2 mobiel levert geen extra voordeel op. Tele2 vast internet wordt al langere tijd niet meer verkocht. Dus dat aantal klanten zal alleen maar minder worden. Zodra ze overstappen naar b.v. glasvezel van T-Mobile kunnen ze daarmee wel profiteren van klantvoordeel.

Reputatie 3

Ik krijg ook klantvoordeel (€5/mnd) op T-Mobile thuis omdat ik combineer met Ben mobiel!

Reageer