Info

Onderhoud in Mei: MijnTele2 en Website

  • 4 May 2021
  • 2 reacties
  • 157 x bekeken
Onderhoud in Mei: MijnTele2 en Website
Reputatie 6
Badge +2

We zijn altijd bezig om ons netwerk nog beter te maken. Daarom voeren wij onderhoud uit op ons netwerk en systemen in de nacht van woensdag 5 mei op donderdag 6 mei tussen 00:00 uur en 04:00 uur. 


Voor wie geldt dit?
Dit is algemeen onderhoud en geldt voor iedereen. Onze E-shop is niet bereikbaar en je kan niet inloggen op MijnTele2.
 

Wanneer?
We voeren dit onderhoud uit in de nacht van woensdag 5 mei op donderdag 6 mei tussen 00:00 uur en 04:00 uur.

Let op: tijdens dit onderhoud is het niet mogelijk om in te loggen op MijnTele2 en de website. Je kunt tijdens deze periode ook geen MB-aanvullers kopen. Excuses voor het ongemak.
 

Wat moet jij doen? 
Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen.
 

Verandert er nog iets?
Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht. De Community blijft online!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Ik heb probleem met vast bellen

In gesprekstoon

En kan niet bellen

Als mensen me mij bellen..kan ik ze ook niet te woord staan.....weeeeeeer dode lijn.…

 

@M.m.j.devries  Dit is een aankondigingspost. Het heeft geen zin hier vragen te stellen over een ander probleem. Je kan beter een eigen topic aanmaken. 

Vermeld dan ook of het analoge telefonie betreft of vaste telefonie in een internet abonnement.