Info

Levertijden OPPO Find X3 Pro

  • 15 March 2021
  • 1 reactie
  • 125 x bekeken
Levertijden OPPO Find X3 Pro
Reputatie 6
Badge +2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige OPPO Find X3 Pro!

 

Actuele levertijden

 

 

Deze levertijden zijn aangepast op 17 maart 2021 om 12:40

 

Actie OPPO Find X3 Pro: Ontvang de Watch 46mm (twv €349) en een Wireless Charger (twv €49) en een Special case (twv €29)  bij aankoop van een OPPO Find X3 Pro. Meer over deze actie? Check dan ons [Info] Levertijden en FAQ OPPO Find X3 Pro | Neo | Lite topic.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je het toestel eerder, dan krijg je het toestel ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier vind je alle informatie over de nieuwe toestellen en acties!

 

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Hopelijk snel fikse korting op dit toestel, helemaal nu de preorder bonus voorbij is.