Info

Levertijden iPhone 12 Pro Max

  • 16 October 2020
  • 168 reacties
  • 16026 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro Max
Reputatie 6
Badge +2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! Je kan de iPhone 12 Pro Max nu bestellen op onze website, sla snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

168 reacties

Reputatie 1

Dag Cas,

Ik had mijn IPhone Max op tijd besteld maar door een fout van jullie klantenservice die hem nier goed doorgevoerd hebben is deze bestelling later doorgekomen na 4 dagen waardoor ik nu mijn IPhone niet ontvangen heb, super! Dan krijg ik gister te horen dat volgende week zeker mijn iPhone geleverd zou worden door de klantenservice en nu zie ik staan 2-3 weken? Is dit een grap?

Hier precies hetzelfde probleem. Op de 6e om 1403 besteld. Door een storing bij de klantenservice heeft de medewerker de order met de hand opgenomen.  Toegezegd is dat dit de levering niet vertraagt. Een  dag later had ik nog geen bevestiging. Op de 7e direct maar gebeld. Niets was verwerkt. Nogmaals een preorder geplaatst. Wederom is toegezegd dat dit de levering niet vertraagt. Ik kreeg een mail met betaallink. Direct bijna 1300 euro betaald...het gehele bedrag. Pas op de 11e een bericht ontvangen per SMS dat ik besteld heb. Hierna niets gehoord tot vandaag. Een flauw sms'je dat de levertijd opschuift met link naar de levertijd. Geregistreerd als vanaf de 11e besteld dus 2 a 3 weken wachten. Waarom zou ik nog preorderen als tele 2 het leuke ervan wegneemt? Zo is de lol er toch echt vanaf. Had ik op de 6e of 7e geweten wat ik nu weet had ik bij de apple store of elders besteld. Die levert vandaag uit. Tele2 is wat dit soort dingen voor mij nu een niet betrouwbare partij. Ik heb een formele klacht ingediend.

Ik vind echt knap dat mensen om 14:09 iets konden bestellen, ik zat er al 15:45 klaar voor maar na 14:00 liep alles vast en werkte de website niet meer.

Heb Gold 516GB besteld….hoop dat er niet te veel mensen hiervoor hebben gekozen..15:00 pas kunnen bestellen en afrekenen 😏 Staat nu bij mij ook “nu niet op voorraad of toegewezen aan je bestelling”, verder geen mails nog gehad….pffff frustrerend dit

Dag Cas,

Ik had mijn IPhone Max op tijd besteld maar door een fout van jullie klantenservice die hem nier goed doorgevoerd hebben is deze bestelling later doorgekomen na 4 dagen waardoor ik nu mijn IPhone niet ontvangen heb, super! Dan krijg ik gister te horen dat volgende week zeker mijn iPhone geleverd zou worden door de klantenservice en nu zie ik staan 2-3 weken? Is dit een grap?

Hier precies hetzelfde probleem. Op de 6e om 1403 besteld. Door een storing bij de klantenservice heeft de medewerker de order met de hand opgenomen.  Toegezegd is dat dit de levering niet vertraagt. Een  dag later had ik nog geen bevestiging. Op de 7e direct maar gebeld. Niets was verwerkt. Nogmaals een preorder geplaatst. Wederom is toegezegd dat dit de levering niet vertraagt. Ik kreeg een mail met betaallink. Direct bijna 1300 euro betaald...het gehele bedrag. Pas op de 11e een bericht ontvangen per SMS dat ik besteld heb. Hierna niets gehoord tot vandaag. Een flauw sms'je dat de levertijd opschuift met link naar de levertijd. Geregistreerd als vanaf de 11e besteld dus 2 a 3 weken wachten. Waarom zou ik nog preorderen als tele 2 het leuke ervan wegneemt? Zo is de lol er toch echt vanaf. Had ik op de 6e of 7e geweten wat ik nu weet had ik bij de apple store of elders besteld. Die levert vandaag uit. Tele2 is wat dit soort dingen voor mij nu een niet betrouwbare partij. Ik heb een formele klacht ingediend.

Ik vind het schandalig! En het ergste is nog dat je OVERAL zelf achteraan moet! Ik zit ieder dag met ze de lijn. Je wordt gewoon in de zeik genomen door ze. Hier ook lekker niet op reageren Tele2 we bellen zo wel weer 👋🏽

Reputatie 1

Is het niet opvallend dat vanuit Tele2 niemand meer reageert op dit onderwerp?. Zou men inmiddels door hebben dat ze de launch toch best hebben verkloot waardoor enkele klanten benadeeld zijn?

MediaMarkt had vanochtend nog een voorraad van bepaalde types. Zou bijna zeggen....betaal me de hele som maar terug en ik ga daarheen ware het niet dat het een eeuwigheid zal duren voordat je je geld terughebt. 1 les die ik heb geleerd....ik betaal wel aan de deur en niet via de link bij bestelling. Ronduit gênant Tele2.

Wat ik gewoon niet netjes vind vanuit Tele2 is het volgende: de website heeft t/m 12 nov aangegeven dat de nieuwste iPhones op voorraad waren & de levering vanaf 13 nov plaats zal vinden. Dus, van de week, vol enthousiasme de zilveren IPhone 12 Pro Max besteld en gedacht dat deze dan volgende week geleverd zou worden. Een sms gisteren gehad dat de levertijd op kan lopen tot 2-3 weken, omdat de iPhones niet meer op voorraad zijn. Maar Tele2 weet toch hoeveel stuks zij inkopen/krijgen/…?! Dan weten zij toch ook dat, als er een x aantal mensen de telefoons hebben besteld, zij de actuele voorraad aan moeten passen naar ‘momenteel niet op voorraad’? Dit is gewoon mensen voor de gek houden. Begrijp me niet verkeerd, ik ben super blij dat ik hem heb besteld. Maar waar ik bang voor ben, is dat de telefoon over 3 weken nog steeds niet geleverd zal worden, omdat ik hem later dan andere mensen (die hem ook nog niet binnen hebben) heb besteld. 

 

@Cas van Tele2  of iemand van tele 2

zijn er nog updates over de iphone 12 pro max? Ik hoor en zie er niks meer over. Ik heb mijn iphone op 09-11 besteld. Geld die 2 tot 3 weken ook voor mij? En moet ik dan tellen van 13-11 of van mijn bestel datum?

Hallo, week geleden hebben we deze info gekregen en ben nu toch wel benieuwd of er een nieuwe update is voor de levertijden van de iPhone 12 pro Max, nog steeds 2/3 weken?

Ik zelf heb de 12 max pro 128 GB blauw besteld bij Tele2. Ik heb 2 mailtjes ontvangen vanuit Tele2: Bedankt voor je aanvraag-Tele2 en een mail met Je bestelling Tele2. In het eerste mailtje kan je wat linkjes aanklikken en als ik bezorgen of ophalen aanklik kan je je gegevens invullen en deze geeft aan WACHTEN OP VOORRAAD….

Oh ik heb de 256GB versie van de blauwe besteld, maar ik heb alleen een mailtje van bevestiging gekregen en een mailtje dat ‘m'n nieuwe toestel nog even op zich laat wachten’…

 

Ik heb ook de 128GB Blauw besteld en voor mij geldt dezelfde situatie als voor Chiel. Niet te vroeg juichen, maar wellicht is het niet ontvangen van een voorraad mailtje een goed teken? 

Als dat klopt, klinkt het ernaar dat de 256GB versies populairder waren.

Ik ook de 128GB blauw ... Besteld en betaald om 14.09

Dan toch wel erg bijzonder dat de situaties zo uiteenlopen. Maar we zullen het gaan zien binnenkort :call_me_tone2:

Kijk eens naar dit screenshot ...hier staat letterlijk WAAR NOG BEPERKTE VOORRAAD van is ...notabene gisteren bijgewerkt. Hoe bedoel je misleidende tekst. Dit is m'n eerste pre-order en tevens gelijk m'n laatste.  

 

Is inderdaad frustrerend. Heb dit zelfde verhaal 4 jaar geleden al gehad met de pre order voor de iPhone 7 Plus en 2 jaar geleden met de iPhone XS Max. Beide keren uiteindelijk ruim 3 weken langer moeten wachten op mijn toestel dan dat er vermeld stond op de website. Ga er van uit dat dat deze keer niet anders zal zijn helaas.

Reputatie 3

Ik kijk het een week aan, krijg ik niets dan cancel ik mijn order. Ga ik wel of bij Apple zelf kijken of naar een andere provider.

Nog altijd doodse stilte vanuit Tele2. Begin mij toch een beetje zorgen te maken. Geen mail gehad over vertraagde levering. Hopelijk vandaag meer duidelijk!

Reputatie 3

Ik vind echt knap dat mensen om 14:09 iets konden bestellen, ik zat er al 15:45 klaar voor maar na 14:00 liep alles vast en werkte de website niet meer.

Heb Gold 516GB besteld….hoop dat er niet te veel mensen hiervoor hebben gekozen..15:00 pas kunnen bestellen en afrekenen 😏 Staat nu bij mij ook “nu niet op voorraad of toegewezen aan je bestelling”, verder geen mails nog gehad….pffff frustrerend dit

512GB zal vast wel goed komen, de meeste gaan toch voor 128 of 256GB ik hoop t voor je 🙂

6 november pre order geplaatst iPhone 12 pro Max 512gb goud 

zijn er nog meer mensen die nog steeds geen bericht hebben 😞 enige berichten die ik ontvang is dat elke keer de levertijd wordt uitgesteld 

 

Bericht gehad dat ze gaan leveren!

Reputatie 3

Whaaaaaaaatttt 

 

YESSS!!! Werd tijd 🔥. Had jij ook mails ontvangen (bevestiging vrijdag en 'toestel komt later' op zaterdag?), en hoelaat had je je je pre-order betaald. Ik begin nu een beetje hoop te krijgen. En heb je trouwens al een mail ontvangen over de nieuwe status of stond dit toevallig alleen in je MijnTele2 account? 

Yep alles wat jij zegt mail op zaterdag niet op voorraad etc. Net op mijn Tele2 account was dit te zien mijn pre- order was 14.09 uur 🙂

Heel gaaf! Hopelijk heb je hem vrijdag binnen man! Ik heb hem om 14:10 betaald etc. en heb het 256gb toestel, hopelijjkkkk kan ik ook zometeen een statusupdate zien in MijnTele2. 🙏🏼 

Thanks !! Hoop het ook voor jou 🙏🙏🎉🎉

 

halfuurtje later nog niks.. ik hou het in de gaten 🙏🏼 

Laat f weten hè, moet goed komen !

Whaaaaaaaatttt 

 

YESSS!!! Werd tijd 🔥. Had jij ook mails ontvangen (bevestiging vrijdag en 'toestel komt later' op zaterdag?), en hoelaat had je je je pre-order betaald. Ik begin nu een beetje hoop te krijgen. En heb je trouwens al een mail ontvangen over de nieuwe status of stond dit toevallig alleen in je MijnTele2 account? 

Yep alles wat jij zegt mail op zaterdag niet op voorraad etc. Net op mijn Tele2 account was dit te zien mijn pre- order was 14.09 uur 🙂

Heel gaaf! Hopelijk heb je hem vrijdag binnen man! Ik heb hem om 14:10 betaald etc. en heb het 256gb toestel, hopelijjkkkk kan ik ook zometeen een statusupdate zien in MijnTele2. 🙏🏼 

Thanks !! Hoop het ook voor jou 🙏🙏🎉🎉

 

halfuurtje later nog niks.. ik hou het in de gaten 🙏🏼 

Laat f weten hè, moet goed komen !

Ik heb een mail voor se afspraak! Voor de 13de. 

Jeeeejjjjjj….ik krijg m ook binnenkort 🥳🥳🥳🥳

net een update gehad 🤩

Whaaaaaaaatttt 

 

YESSS!!! Werd tijd 🔥. Had jij ook mails ontvangen (bevestiging vrijdag en 'toestel komt later' op zaterdag?), en hoelaat had je je je pre-order betaald. Ik begin nu een beetje hoop te krijgen. En heb je trouwens al een mail ontvangen over de nieuwe status of stond dit toevallig alleen in je MijnTele2 account? 

Yep alles wat jij zegt mail op zaterdag niet op voorraad etc. Net op mijn Tele2 account was dit te zien mijn pre- order was 14.09 uur 🙂

Heel gaaf! Hopelijk heb je hem vrijdag binnen man! Ik heb hem om 14:10 betaald etc. en heb het 256gb toestel, hopelijjkkkk kan ik ook zometeen een statusupdate zien in MijnTele2. 🙏🏼 

Thanks !! Hoop het ook voor jou 🙏🙏🎉🎉

 

halfuurtje later nog niks.. ik hou het in de gaten 🙏🏼 

Laat f weten hè, moet goed komen !

Heb m'n status update ontvangen bro!! Eindelijk! Jij al een mail ontvangen voor een afspraak of nog niet? 

Lekker voor je 🎉🎉Yep, afspraak op 13 nov 🙂

Tooppp!! Mijn afspraak staat inmiddels ook klaar voor de 13e. Is het toch nog op een 1 of andere manier goed gekomen

Reputatie 3

Jeeeejjjjjj….ik krijg m ook binnenkort 🥳🥳🥳🥳

net een update gehad 🤩

Lekker hoor 👌👌

Reputatie 3

Schandalig hoor wat er hier boven staat. Ik behoor gelukkig wel tot diegene die hem vandaag heeft ontvangen 🥳🥳 na een hoop stress dat wel 😅

Reputatie 1

Je kunt er jammer genoeg niet van op aan dat ze het (goed) voor je regelen. Zal vast even duren voor ze iets met de klacht doen. Dan krijg je een waardeloze 'sorry' en, 'we zullen ons best doen om onze processen te verbeteren'.  Bedankt voor niets.

Reputatie 1

Providers en retailers krijgen van Apple juist geen concrete aantallen genoemd die ze gaan krijgen. Daarom zijn genoemde levertijden een inschatting. Waar je wel direct geleverd krijgt zijn de Apple stores. Maar daar betaal je dan wel de adviesprijs. Aan jou de keus.

Het is aan Tele2 zelf om (potentiële) klanten goed en volledig te informeren zodat deze zelf de beoordeling kunnen maken of het e.e.a. voor hen acceptabel is. Als sprake is van een gewekt vertrouwen door geen voorbehoud te communiceren, dan mag je uitgaan van de informatie die ze geven.  Of dat je bereid bent om meer te betalen is aan jezelf. Dat besluit neem je o.a. met de info van Tele2 in het achterhoofd. Je gaat uit van de juistheid. Die info klopt kennelijk niet altijd.

Het zure is dat enkelen, naast mijzelf, kennelijk als één van de eersten hebben besteld en door een niet goede verwerking die voortkomt uit het handelen van Tele2 zelf, achteraan aan moeten sluiten. Het gaat niet meer om een toestel of abonnement maar om hoe Tele2 omgaat met klanten en hun vertrouwen. Boosheid ebt weg...maar teleurstelling....blijft hangen. 

@Cas van Tele2  of iemand van tele 2

zijn er nog updates over de iphone 12 pro max? Ik hoor en zie er niks meer over. Ik heb mijn iphone op 09-11 besteld. Geld die 2 tot 3 weken ook voor mij? En moet ik dan tellen van 13-11 of van mijn bestel datum?

Ik had m een dag eerder besteld ook niks gehoord

Hallo @Dave1972,

Welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! De iPhone 12 pro max wordt geleverd vanaf 13-11-2020, dit kan je zien in de levertijdentabel. Je krijgt van onze bezorgdienst AMP een bericht om een afspraak in te plannen als het zover is. Hopelijk krijg je jouw nieuwe iPhone snel binnen! :muscle:

Zijn dit de standaard antwoorden ? 

Volgens mij betekent die mail inderdaad dat je niet bij de eerste levering zit. Dan is de toestel-/kleur- en opslagcapaciteit combinatie die je hebt gekozen erg populair geweest.

 

Lorenzo

Mooi klote dan, daar pre-order ik hem gvd voor 😤

Snap ik! Is ook super vervelend. Maar als je nu op de site van Apple kijkt zie je ook dat bij de meeste combinaties de eerste leveringen rond 24 november zijn. Als zelfs Apple zo “laat” levert, is het  geen verassing dat de providers ook moeite hebben met leveren. Ik zou allang blij zijn met  een mail dat je levering vertraagd is! Ik heb na de bevestiging niks meer gehoord en hou m’n hart vast.

Ik hoop dat je hem wel krijgt in ieder geval, waar het mij gewoon om gaat is dat ik om 14.09 de bestelling rond had. Zet er dan gewoon bij dat wegens zeer beperkte voorraad de kans groot is dat je hem niet op 13 nov ontvangt. Er kan tegenwoordig zoveel en dan kunnen ze niet aan de hand van de bestellingen zien wanneer iets niet meer op voorraad is. Dat je bv tijdens het afrekenen ziet, wanneer er al 100en voor je afgerekend hebben je melding krijgt ...let op niet meer op voorraad wilt u doorgaan met betalen ja of nee. Zo moeilijk kan het allemaal niet zijn. Gewoon een live voorraad op dit soort momenten. 

Ik snap wat je bedoelt. Maar het is nu helaas niet anders :disappointed_relieved:

Ik hoop dat het uiteindelijk meevalt voor je!

Ik ben het met @Dave1972  wel eens, geef dit netjes allemaal aan als je niet bij de eerste zending zit. Ik sluit netjes een verlenging af van mijn contract en betaal netjes een aantal honderd wat direct van mij rekening af wordt geschreven en erna zal je pas horen dat je er niet bij zit. Meeste mensen die direct na 14:00 bestellen zijn fans en willen hem zsm in huis hebben en als Tele2  al had aangegeven lukt niet was men misschien bij een ander gaan kijken en dit kan nu niet meer. Tuurlijk heb je 15 dagen bedenk tijd maar dit zullen de meeste niet meer doen met de hoop dat zij hem aanstaande vrijdag krijgen. Ook bij mij is het angstvallig stil maar laten we het beste ervan hopen met elkaar. ✌🏻