Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 6
Badge +2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Reputatie 1

Heel begrijpelijk dat je de nieuwe iPhone zo snel mogelijk thuis wilt hebben en het is super jammer is dat de levertijden zijn vertraagd. Wij zijn zijn echt afhankelijk van de voorraad van Apple. 

Als het mogelijk was om dat proces te versnellen dan hadden we dat zeker gedaan. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! Het is goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Op dit moment willen we je graag om geduld vragen en hopelijk kunnen jullie zo snel mogelijk van je nieuwe toestel genieten! 


Waarom schuiven jullie het weer op Apple af? Ja de voorraad is beperkt, dat is nu wel duidelijk. Maar de communicatie van jullie naar de klant is echt bagger.

 

Sommige mensen krijgen geen mails. Sommigen een wekelijkse update, waar eigenlijk niks in staat. Niemand heeft enig idee, hoeveel mensen er voor hun besteld hebben. Welke uitvoeringen zijn het populairst, dus welke duren nog het langst? En nog zoveel meer vragen, die jullie zouden moeten beantwoorden.

 

Natuurlijk snap ik echt, dat jullie ook afhankelijk zijn van Apple en het niet sneller kunnen laten gaan. Maar qua communicatie en transparantie, zijn er echt fouten gemaakt. Niet door Apple, maar door jullie. Hopelijk doen jullie er wat mee, want ik snap wel dat mensen hierboven negatieve reacties over Tele2 plaatsen.

Hoi iedereen. Afgelopen weken heb ik dit forum dagelijks in de gaten gehouden voor updates, en nu zal ik jullie even updaten. Zojuist bezorgafspraak gemaakt voor morgen. Op 23 oktober de pro gold 128 gb besteld.Had gedacht dat t nog wel 1 a 2 weken zou duren maar valt me toch nog mee! Hopelijk krijgt de rest hem ook spoedig! (:

Reputatie 4

Wauw wat een naaistreek, beter gaan ze korting geven. Ik accepteer dit echt niet, dit is gewoon pure naaierij.

Reputatie 3

Laatste keer dat ik iig bij Tele2 bestel als ik dit allemaal zo lees.

Heel begrijpelijk dat je de nieuwe iPhone zo snel mogelijk thuis wilt hebben en het is super jammer is dat de levertijden zijn vertraagd. Wij zijn zijn echt afhankelijk van de voorraad van Apple. 

Als het mogelijk was om dat proces te versnellen dan hadden we dat zeker gedaan. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! Het is goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Op dit moment willen we je graag om geduld vragen en hopelijk kunnen jullie zo snel mogelijk van je nieuwe toestel genieten! 

 

Tuurlijk is het logisch dat Apple een beperkte voorraad beschikbaar stelt maar wat je hierboven zegt is echt veel te makkelijk. Tijdens de pre-release werd er gezegd “leverbaar vanaf 23 oktober”, dit is al misleidend want je doet dan niet aan verwachtingsmanagement.

Als je bestelt ga je er als klant vanuit dat het in ieder geval max 1 a 2 weken duurt voordat je de iPhone hebt. Dat was nu niet zo want al enkele dagen later werd gezegd “3 - 4 weken” als levertijd. Dit is al niet netjes want je gaat als klant ergens anders vanuit maar goed... dan reken je op die 3 tot 4 weken. Nu blijkt dat Tele2 eigenlijk maar wat zei en zelf geen flauw idee heeft hoe lang het gaat duren en het dan maar verlengt met 2 weken, zonder compensatie of überhaupt excuses voor het gebrek aan communicatie.
Ik zou het fijn vinden als Tele2 ook even aan zelfreflectie gaat doen en, in plaats van alles maar op Apple afschuiven, kijkt hoe het de eigen communicatie kan verbeteren en daarnaast met excuses en compensatie komt voor ons als klanten die nu alleen maar continu aan het lijntje worden gehouden  met random data...

Reputatie 2

🎉🥳

Reputatie 2

Wanneer worden die levertijden bijgewerkt? De zilveren pro 128 GB staat vanaf 16-10 op 5-6 weken levertijd, maar we zitten nu in week 49, dus 6 week zijn al verstreken. Ik heb hem op 23-10 besteld dus mijn 6 week zitten er a.s. vrijdag op 🤔

Iphone 12 pro gold 128gb besteld op 30 oktober en ook nog steeds niks gehoord tot gister. De sms van t-mobile met het bericht: ‘Beste klant, helaas is de eerder aan jou doorgegeven levertijd voor je iPhone toch niet haalbaar. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) ga naar www.tele2.nl/iph We houden contact, Tele2’. Erg vervelend om te horen dat het weer vertraagd is. Op de website is de levertijd ook aangepast van 4/5 weken naar 6/8 weken. 
Dat Tele2 moeite heeft met de levering van de toestellen kan ik begrijpen. Wat ik echter onbegrijpelijk vind is de manier waarop de berichtgeving plaatsvindt. Waarom krijgt niet iedereen een nummer zoals in de wachtrij (van bijv. de klantenservice als je aan de telefoon hangt). Er zijn hier een hoop klanten die kiezen om zich voor een meerjarig abonnement te binden aan het bedrijf, dan verwacht je ook wel iets meer duidelijkheid dan nu.

Reputatie 4

De mijne wordt ook maandag bezorgd! Zo blij! Dus geen 5-6 weken, gelukkig maar 4,5 week😌

Reputatie 2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

ik heb zo als meerdere hier een iphone 12 pro bestelt op 16 oktober. en ik ben ook heel erg benieuw naar waneer die nou eindelijk bezorgt word. ben zelf altijd erg te spreken over de servers van tele2. maar op dit moment vind ik het een betje jammer dat wij allen maar een link naar een pagina krijgen waar de levering opstaat voor de iPhone’s van die dag dat je kijkt. en niet een grafiek met daarin een schattig van een datum. vind dit erg jammer en hoop dat er in de toekomst iets aan gedaan word. want dit geeft veel onzekerheid over wanner het toestel nou eindelijk binnen komt. 

en ik snap ook wel dat jullie er alles aan doen en ook weinig info hebben op dit moment. maar dat betekent nog niet dat je zoveel mensen in onzekerheid kan laten wachten 

Reputatie 2

Al deze berichten lijken nogal nietszeggend, de afhankelijkheid van Apple is begrijpelijk, maar het feit dat er niet gecommuniceerd wordt over uitstel van de levering van de iPhones, terwijl meerdere malen is gezegd dat dit wel zou plaatsvinden (al dan niet via een simpele mail), staat los van de afhankelijkheid van Apple en is verantwoordelijkheid van Tele2. Een week lang wordt al volstaan met het statement dat er geen inzage is in de (volgorde van de) wachtlijst dan wel de verdere gang van zaken, terwijl dit het systeem van Tele2 zelf betreft. Daarbij acht ik het ook onbegrijpelijk dat er zelfs op de laatste dag van de pre-order nog aangegeven stond dat kon worden geleverd vanaf 23 oktober. Begrijpelijk is dat Tele2 ook, net als alle anderen, een primeur wil, maar misleidingen en nul communicatie zijn daarbij niet op zijn plaats.

Lekker man levertijd is nu 5-6 weken geworden, goed bezig jongens.

Reputatie 3

Heel begrijpelijk dat je de nieuwe iPhone zo snel mogelijk thuis wilt hebben en het is super jammer is dat de levertijden zijn vertraagd. Wij zijn zijn echt afhankelijk van de voorraad van Apple. 

Als het mogelijk was om dat proces te versnellen dan hadden we dat zeker gedaan. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! Het is goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Op dit moment willen we je graag om geduld vragen en hopelijk kunnen jullie zo snel mogelijk van je nieuwe toestel genieten! 

Dat doen jullie dus niet, want iemand anders hier heeft exact dezelfde tel besteld als ik, alleen een uur later. Ik krijg een melding dat die tel niet op voorraad is, die andere persoon dus niet. Dus nee jullie leveren niet op volgorde binnenkomst.

Reputatie 4

Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Ik heb vandaag om 15:00 mail gehad van AMP voor de levering van mijn iPhone 12 pro 128 grafiet.

Besteld op 28 oktober.  

Reputatie 2

Een aantal minuten geleden kreeg ik deze SMS binnen:

Beste klant, helaas is de eerder aan jou doorgegeven levertijd voor je iPhone toch niet haalbaar. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) ga naar www.tele2.nl/iph We houden contact, Tele2

 

Ik heb de iPhone 12 Pro (zilver) besteld op 20 oktober en dit is de 6de wachtweek.. Nog langer wachten dus?

Dat is wel heel vreemd.. toen ik vanavond met Tele2 belde, gaven ze aan dat alle toestellen van 21 en 22 oktober al waren uitgeleverd 🤔. Hoeveel GB heb je?

Ik denk dat het een leugen was om je sneller van lijn te hebben. Ik heb op 21 besteld en nog steeds niks gehoord. Ik hoop op vandaag….

Reputatie 4

Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 

ik heb al vaak gebeld, ze kunnen ons niks vertellen. Het is ‘afwachten’, dit zeggen ze tegen iedereen.

Communicatie is ronduit schandalig dat is wel gebleken. Ik geef je groot gelijk in de boel te cancellen...dat had ik ook gedaan wanneer ik hem volgende week niet gehad zou hebben.

ja het vervelende is dat ik dan bij een ander ook lang moet wachten, al dan niet langer. Nu moet ik nog 2 weken wachten. Ik wil alleen echt een compensatie en die gaan ze me geven ook!

Mss weer wachten maar iig 10 keer beter communicatie dan tele2. Laten we hopen dat er compensatie is… mss een leuk hoesje voor nieuwe iphone12 🤗 (in ya dreams) 🤣😇

nou ik heb echt alle accessoires al, hoesjes/screenprotector/snellader, dus ik wil gewoon korting op m'n abonnement. Van mijn part eerste maand gratis.

Reputatie 2

Heb net een mail ontvangen over de levering van mijn iPhone 12 pro Gold (128 GB), komt volgende week binnen en besteld op 21 oktober. Wellicht een indicatie voor degenen die vlak hierna hebben besteld! :relieved:

Reputatie 2

Ik heb net bericht gekregen dat er een toestel voor mij klaar licht en hij word mandag bezorgd. Ik hat de iPhone  12 pro 128gb gold  

Reputatie 4

We worden een beetje van het kastje naar de muur gestuurd, maandag zei AMP groep dat vandaag de nieuwe uitlevering is en vandaag weet een medewerker ineens niks van een uitlevering… Tele2 krijgt eerst alles binnen, maar krijgen die niet een soort track and trace dan? We zouden op zn minst moeten weten hoe vaak er een batch binnenkomt…

 

Hi allen,

De afgelopen weken heb ik dit forum regelmatig in de gaten gehouden in de hoop positieve updates over mijn bestelling te kunnen vinden. Ik heb op 2 November een Iphone 12 Pro 128GB in Pacific Blue besteld, en had hier geen updates vanuit tele2 over ontvangen.

Vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en met Tele2 gebeld. De vriendelijke heer aan de telefoon kon mij geen updates geven, maar was het eens dat het volstrekt belachelijk is dat we zolang wachten. Het resultaat van dit gesprek is als volgend:

De Iphone 12 Pro 128 GB pacific Blue bestelling is geannuleerd. Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst voor de Iphone 12 Pro Max Pacific Blue (wel op voorraad) en een tegemoetkoming van 70 Euro afgesproken (het verschil in eenmalige kosten met mijn abonnement tussen de Pro en Pro max is 120 euro, ik betaalde nu dus 50 euro eenmalig extra). Twee uur later kreeg ik een mail om de aflevering af te spreken, het lijkt er dus op dat ik deze week dus toch ineens mijn nieuwe telefoon krijg. Het is dan wel niet de 12 Pro, maar voor 50 euro extra krijg ik deze week de Pro Max in de zelfde kleur als ik oorspronkelijk wilde.

Als je dus open staat om de Pro Max te bestellen is deze in enkele modellen wel direct leverbaar, en kan tele2 een vergoeding regelen waardoor je in kosten niet veel meer betaald maar wel direct je telefoon krijgt.

Succes allemaal!

Eindelijk een mail voor een afspraak gekregen. Morgen wordt hij geleverd als goed is.

Reputatie 1

Stond net in de wacht om mn bestelling te annuleren en de pro max te bestellen tot ik sms van AMP kreeg. 24 okt besteld iphone 12 pro blue 128 gb volgende week komt ie. 

Reputatie 2

Eindelijk heb ik een afspraak gemaakt met AMP voor volgende week.  🥳🎉

Nice😍 wanneer heb je besteld? En welk toestel?

Ik heb hem op 20oktober om 14:00 besteld. iPhone 12 pro 128gb oceanblauw. 

Reputatie 1

Ook ik heb net een afspraak gemaakt met AMP voor maandag 28-12