Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 6
Badge +2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Ik heb de iPhone 12 pro met 128Gb in het blauw op de 17e besteld betekent dit dat ik hem tussen 7 en 14 november kan verwachten?

Goedemorgen, hier ook de iPhone 12 Pro blauw 128gb besteld in de presale. Ordernummer 51298159. Levering stond toen op 23 oktober. Waar kan ik de actuele levertijden terugvinden als je in de presale hebt besteld zoals in mijn geval?

Ik heb de iPhone 12 pro met 128Gb in het blauw op de 17e besteld betekent dit dat ik hem tussen 7 en 14 november kan verwachten?

Er stond bij mij net als bij Huub levering vanaf 23 oktober. Mijn bestel nummer is 50774478 mocht dat handig zijn.

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor jullie bericht! Wij doen er alles aan om jullie iPhone zo snel mogelijk te leveren. Ik snap dat jullie je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebben!

De iPhones zijn altijd onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Ik moet je daarom om geduld vragen! Verder is het goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. 

Bedankt voor jullie bericht! Wij doen er alles aan om jullie iPhone zo snel mogelijk te leveren. Ik snap dat jullie je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebben!

De iPhones zijn altijd onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Ik moet je daarom om geduld vragen! Verder is het goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. 

Hoi!

ik begrijp dat het op volgorde van binnenkomst gaat. Kunnen jullie mij dan misschien vertellen op welke plek ik sta in die volgorde. Ik vind het namelijk een beetje vaag wanneer ik de telefoon kan verwachten. Mijn bestel nummer is: 50774478

Bedankt voor jullie bericht! Wij doen er alles aan om jullie iPhone zo snel mogelijk te leveren. Ik snap dat jullie je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebben!

De iPhones zijn altijd onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Ik moet je daarom om geduld vragen! Verder is het goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. 

Hoi!

ik begrijp dat het op volgorde van binnenkomst gaat. Kunnen jullie mij dan misschien vertellen op welke plek ik sta in die volgorde. Ik vind het namelijk een beetje vaag wanneer ik de telefoon kan verwachten. Mijn bestel nummer is: 50774478

 

Yes, voor mij geldt exact dezelfde vraag. Ordernummer 51298159.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo, logisch dat je wilt weten wanneer je dat glimmende, nieuwe model eindelijk in je eigen handen mag hebben!

Doordat we slechts een beperkte voorraad ontvangen en de toestellen zo gewild zijn, kunnen we niet garanderen dat jouw toestel bij de eerste levering zit. We zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Hou dit topic in de gaten voor de laatste info omtrent jouw levering! :muscle:

Hallo, logisch dat je wilt weten wanneer je dat glimmende, nieuwe model eindelijk in je eigen handen mag hebben!

Doordat we slechts een beperkte voorraad ontvangen en de toestellen zo gewild zijn, kunnen we niet garanderen dat jouw toestel bij de eerste levering zit. We zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Hou dit topic in de gaten voor de laatste info omtrent jouw levering! :muscle:

Hoi! Dat is erg duidelijk, maar volgens mij begrijp je onze vraag niet helemaal. We willen graag weten op welke plek we in de lijst staan. Het maakt denk ik nogal een verschil uit of je op plek 300 staat of plek 4000. Dus nogmaals mijn vraag: Op welke plek sta ik op de lijst? Bestel nummer: 50774478

Reputatie 6
Badge +2

Hallo, het maakt eigenlijk niet uit op welke plek je staat. We zijn afhankelijk van de levering van Apple. Als de batch heel groot is dan kunnen we iedereen blij maken en de nieuwe iPhone leveren!
Ik heb geen inzicht in de lijst en op welke plek je staat. Nog even geduld! :innocent:

Hallo, het maakt eigenlijk niet uit op welke plek je staat. We zijn afhankelijk van de levering van Apple. Als de batch heel groot is dan kunnen we iedereen blij maken en de nieuwe iPhone leveren!
Ik heb geen inzicht in de lijst en op welke plek je staat. Nog even geduld! :innocent:

Oke Dan maar even af wachten… al wel iets bekend over wanneer die batch komt?

Reputatie 2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

ik heb zo als meerdere hier een iphone 12 pro bestelt op 16 oktober. en ik ben ook heel erg benieuw naar waneer die nou eindelijk bezorgt word. ben zelf altijd erg te spreken over de servers van tele2. maar op dit moment vind ik het een betje jammer dat wij allen maar een link naar een pagina krijgen waar de levering opstaat voor de iPhone’s van die dag dat je kijkt. en niet een grafiek met daarin een schattig van een datum. vind dit erg jammer en hoop dat er in de toekomst iets aan gedaan word. want dit geeft veel onzekerheid over wanner het toestel nou eindelijk binnen komt. 

en ik snap ook wel dat jullie er alles aan doen en ook weinig info hebben op dit moment. maar dat betekent nog niet dat je zoveel mensen in onzekerheid kan laten wachten 

Reputatie 4

We worden een beetje van het kastje naar de muur gestuurd, maandag zei AMP groep dat vandaag de nieuwe uitlevering is en vandaag weet een medewerker ineens niks van een uitlevering… Tele2 krijgt eerst alles binnen, maar krijgen die niet een soort track and trace dan? We zouden op zn minst moeten weten hoe vaak er een batch binnenkomt…

 

Reputatie 4

Bedankt voor jullie bericht! Wij doen er alles aan om jullie iPhone zo snel mogelijk te leveren. Ik snap dat jullie je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebben!

De iPhones zijn altijd onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Ik moet je daarom om geduld vragen! Verder is het goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. 

Hoi Cas, 

Graag wil ik weten wanneer er een nieuwe batch binnenkomt, ik heb namelijk op de eerste dag gelijk besteld en ik baal dat ik al bijna 2 weken aan het wachten ben. Ik wil weten waar ik aantoe ben ..

 

We worden een beetje van het kastje naar de muur gestuurd, maandag zei AMP groep dat vandaag de nieuwe uitlevering is en vandaag weet een medewerker ineens niks van een uitlevering… Tele2 krijgt eerst alles binnen, maar krijgen die niet een soort track and trace dan? We zouden op zn minst moeten weten hoe vaak er een batch binnenkomt…

 

Ik heb deze avond een berichtje gekregen dat mijn telefoon(zondag) geleverd word. Ik heb een iphone 12 pro oceaan blauw 128GB besteld. Hopelijk krijg jij ook snel zo’n berichtje.

Reputatie 4

We worden een beetje van het kastje naar de muur gestuurd, maandag zei AMP groep dat vandaag de nieuwe uitlevering is en vandaag weet een medewerker ineens niks van een uitlevering… Tele2 krijgt eerst alles binnen, maar krijgen die niet een soort track and trace dan? We zouden op zn minst moeten weten hoe vaak er een batch binnenkomt…

 

Ik heb deze avond een berichtje gekregen dat mijn telefoon(zondag) geleverd word. Ik heb een iphone 12 pro oceaan blauw 128GB besteld. Hopelijk krijg jij ook snel zo’n berichtje.

Ik heb nog geen mailtje gehad, ik heb namelijk dezelfde in het goud besteld en die schijnt gewild te zijn. Ik wacht het af maar ik vrees dat ik gewoon nog een week met m’n oude telefoon moet doen

Reputatie 2

Hallo, het maakt eigenlijk niet uit op welke plek je staat. We zijn afhankelijk van de levering van Apple. Als de batch heel groot is dan kunnen we iedereen blij maken en de nieuwe iPhone leveren!
Ik heb geen inzicht in de lijst en op welke plek je staat. Nog even geduld! :innocent:

hoi cas

 

wanner krijgen we nou wat te horen over de leveringen van de iphone 12 pro. ik heb zelf een iphone 12 pro goud besteld op 16 oktober om 6 uur. ik wouw hem eerder bestelen maar de website lag er de hel dag een betje uit. ik zou graag meer info willen over de levering want we wachten nu allemaal met echt geen idee van waneer die aan komt. en we horen niks. zou graag wat willen horen.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @maartje.bakker en @Nathaliexml,
Van harte welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! Doordat we slechts een beperkte voorraad ontvangen en dit zo’n gewild toestel is, kunnen we niet garanderen dat elk toestel er vandaag is. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! De iPhones zijn altijd onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Ik moet je daarom om geduld vragen! :thumbsup:

Reputatie 4

Hey @maartje.bakker en @Nathaliexml,
Van harte welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! Doordat we slechts een beperkte voorraad ontvangen en dit zo’n gewild toestel is, kunnen we niet garanderen dat elk toestel er vandaag is. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! De iPhones zijn altijd onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Ik moet je daarom om geduld vragen! :thumbsup:

Cas, fijn dat je reageert maar dit is gewoon een standaard reactie. Hier hebben we niks aan. Geduld raakt op als je met een pre order zo in het duister tast.
Jullie zouden op zn minst moeten weten wanneer er voorraden binnenkomen elke week. Het voelt nu een beetje alsof we lekker moeten afwachten en niks te horen krijgen...

Reputatie 2

Hey @maartje.bakker en @Nathaliexml,
Van harte welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! Doordat we slechts een beperkte voorraad ontvangen en dit zo’n gewild toestel is, kunnen we niet garanderen dat elk toestel er vandaag is. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! De iPhones zijn altijd onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Ik moet je daarom om geduld vragen! :thumbsup:

hey cas 

 

bedankt dat je reageert maar nu heb je nogsteets geen vragen beantwoord dit is iets wat we volgens mij allemaal al 6 keer gehoord hebben. en ik snap dat jullie hellemaal van apple afhankelijk zijn. maar het enige wat wij vragen is info over waneer der een nieuw levering  geleverd word zodat wij wat meer duidelijkhijd krijgen.

Reputatie 6
Badge +2

Ik ben ook in afwachting van een bericht over de volgende levering. Wij hebben daar geen inzicht in, dit is overal zo. We moeten echt geduld hebben tot Apple ons weer een levering geeft zodat wij die zo snel mogelijk bij jou thuis kunnen brengen! Vandaar dat wij aangeven dat wij afhankelijk zijn Apple. We houden je hier op de hoogte en hopelijk krijg jij zo snel mogelijk een bericht om een afspraak te maken met onze koeriersdienst! :muscle:

Reputatie 2

Al deze berichten lijken nogal nietszeggend, de afhankelijkheid van Apple is begrijpelijk, maar het feit dat er niet gecommuniceerd wordt over uitstel van de levering van de iPhones, terwijl meerdere malen is gezegd dat dit wel zou plaatsvinden (al dan niet via een simpele mail), staat los van de afhankelijkheid van Apple en is verantwoordelijkheid van Tele2. Een week lang wordt al volstaan met het statement dat er geen inzage is in de (volgorde van de) wachtlijst dan wel de verdere gang van zaken, terwijl dit het systeem van Tele2 zelf betreft. Daarbij acht ik het ook onbegrijpelijk dat er zelfs op de laatste dag van de pre-order nog aangegeven stond dat kon worden geleverd vanaf 23 oktober. Begrijpelijk is dat Tele2 ook, net als alle anderen, een primeur wil, maar misleidingen en nul communicatie zijn daarbij niet op zijn plaats.

Reputatie 4

Al deze berichten lijken nogal nietszeggend, de afhankelijkheid van Apple is begrijpelijk, maar het feit dat er niet gecommuniceerd wordt over uitstel van de levering van de iPhones, terwijl meerdere malen is gezegd dat dit wel zou plaatsvinden (al dan niet via een simpele mail), staat los van de afhankelijkheid van Apple en is verantwoordelijkheid van Tele2. Een week lang wordt al volstaan met het statement dat er geen inzage is in de (volgorde van de) wachtlijst dan wel de verdere gang van zaken, terwijl dit het systeem van Tele2 zelf betreft. Daarbij acht ik het ook onbegrijpelijk dat er zelfs op de laatste dag van de pre-order nog aangegeven stond dat kon worden geleverd vanaf 23 oktober. Begrijpelijk is dat Tele2 ook, net als alle anderen, een primeur wil, maar misleidingen en nul communicatie zijn daarbij niet op zijn plaats.

Ik ben het hier volledig mee eens, we worden van het het kastje naar de muur gestuurd. 2 weken wachten voor een preorder terwijl je op de eerste dag besteld is volstrekt belachelijk. Er wordt gecommuniceerd dat het elk jaar weer zo is, dan behoor je je daarop voor te bereiden en mensen goed op de hoogte te houden. 
 

Aan de telefoon (1200) weten ze ook niks en wordt geadviseerd om maar gewoon te wachten? Het gaat hier niet om een AliExpress pakketje waarvan je weet dat het lang duurt, nee het gaat hier om meer duizend euro! 

Reputatie 7

Providers kunnen niet aangeven op welke plek een bestelling staat, dat is concurrentie gevoelige informatie over het aantal bestellingen. Het is ook weinig relevant want plaats 4000 op de lijst klinkt veel, maar misschien hebben slechts 30 klanten exact dezelfde kleur en geheugen gekozen. Mijn persoonlijke ervaring uit voorgaande jaren is dat er (minimaal) wekelijks door Apple wordt geleverd, maar het altijd een verrassing is welke modellen en kleuren er in de zending zitten. Als Tele2 elke week na de levering een mail stuurt dat jouw toestel nog niet uitgeleverd wordt, dan voegt dat weinig toe. Als ik rondkijk in verschillende shops dan zie ik overal voorraad tekorten, elk jaar zijn de nieuwe toestellen razend populair. De genoemde levering termijnen zijn de best mogelijke schattingen, ze krijgen geen lijstje van Apple dat de blauwe over 3 weken wordt geleverd.

Reputatie 2

Ik ben ook in afwachting van een bericht over de volgende levering. Wij hebben daar geen inzicht in, dit is overal zo. We moeten echt geduld hebben tot Apple ons weer een levering geeft zodat wij die zo snel mogelijk bij jou thuis kunnen brengen! Vandaar dat wij aangeven dat wij afhankelijk zijn Apple. We houden je hier op de hoogte en hopelijk krijg jij zo snel mogelijk een bericht om een afspraak te maken met onze koeriersdienst! :muscle:

hi cas 

weten jullie niet wanner der weer toestelen binnen komen 

Reputatie 7

Ik ben ook in afwachting van een bericht over de volgende levering. Wij hebben daar geen inzicht in, dit is overal zo. We moeten echt geduld hebben tot Apple ons weer een levering geeft zodat wij die zo snel mogelijk bij jou thuis kunnen brengen! Vandaar dat wij aangeven dat wij afhankelijk zijn Apple. We houden je hier op de hoogte en hopelijk krijg jij zo snel mogelijk een bericht om een afspraak te maken met onze koeriersdienst! :muscle:

hi cas 

weten jullie niet wanner der weer toestelen binnen komen 

Als je niet weet of er 2 of 500 toestellen geleverd worden, dan heb je naar mijn idee niet zoveel aan die informatie.