Info

Levertijden en FAQ Samsung Galaxy S21 | S21+ | S21 Ultra 5G

  • 12 January 2021
  • 10 reacties
  • 2566 x bekeken
Levertijden en FAQ Samsung Galaxy S21 | S21+ | S21 Ultra 5G
Reputatie 6
Badge +2

WAUW, wat een prachtige toestellen van Samsung!

 

Welkom in deze FAQ over de Samsung Galaxy S21 | S21+ | S21 Ultra 5G! We snappen dat jullie graag alle info willen over de toestellen, het bestellen en wanneer je jouw prachtige Samsung in handen kunt houden! We hebben een lijst veel gestelde vragen.
 

Informatie over Samsung Galaxy S21 | S21+ | S21 Ultra 5G

Actuele levertijden:

De meeste modellen zijn direct leverbaar! De levertijd staat vermeldt bij het toestel op de bestelpagina.



Hoe kan ik mijn Samsung bestellen?

Vanaf 14-01-2021 (16:00) kun je jouw Samsung heel eenvoudig en snel bestellen!
► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2 (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Samsung te bestellen!
 

Bestelling en levering

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Samsung tijdelijke actie

Doe mee en koop één van de Samsung Galaxy S21 series 5G! Je doet tot en met 17-02-2021 mee met een mooie actie, namelijk:
Actie Galaxy S21 | S21+ 5G: Ontvang Galaxy Buds Live (twv €139) en een SmartTag (twv 30) bij aankoop van een Galaxy S21 series 5G.
Actie Galaxy S21 Ultra 5G: Ontvang Galaxy Buds Pro (twv €229) en een SmartTag (twv 30) bij aankoop van een Galaxy S21 series 5G.

 

Waar kan ik mij registreren voor de Samsung actie?

Goede vraag! De actie is geheel afkomstig van Samsung zelf. Je kan daarom je cadeau registreren op de website van Samsung!
Wat heb je nodig om te registreren? Je hebt een kopie van je aankoopbewijs nodig om je gratis cadeau te registreren op de website van Samsung. Op je aankoopbewijs staat om welk toestel het gaat en de kosten, inclusief thuiskopieheffing over het toestel. Verder heb je óók een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code én het IMEI-nummer nodig. Dit kun je uploaden op de website van Samsung. Je kunt je aanmelden voor de Samsung actie tot uiterlijk 31 maart 2021.

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Samsung eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een Samsung besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een Samsung besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even of annuleren nog mogelijk is (voornamelijk of je nog binnen het termijn van 14 dagen zit). Na het annuleren kun je inloggen op MijnTele2 om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Hoi,

Op 15 januari jl. had ik een Samsung Galaxy S21+ gepreorderd. Het toestel is vanaf 29 januari leverbaar. Hoe groot is de kans dat ik het toestel op de bovenstaande datum ontvangt?

 

Met vriendelijke groet,

Nikeunited22

Reputatie 6
Badge +2

Hey Nikeunited22,

Supernice toestel heb jij besteld! Als jij een afspraak kan inplannen met AMP op de 29e dan gaat dat goed komen. Als het goed is heb je een e-mail ontvangen van AMP! 

Hey Nikeunited22,

Supernice toestel heb jij besteld! Als jij een afspraak kan inplannen met AMP op de 29e dan gaat dat goed komen. Als het goed is heb je een e-mail ontvangen van AMP! 

Hey Cas,

Inmiddels heb ik een afspraak gemaakt bij AMP. Als alles volgens plan verloopt, dan mag ik mijn nieuwste aanwinst a.s. maandag verwelkomen. Dat is 4 dagen voor de officiële release van volgende week vrijdag. 

Ik ben erg benieuwd of je vandaag je toetsel hebt ontvangen. Ik heb een afspraak voor morgen staan, maar ben benieuwd of het toestel daadwerkelijk voor de releasedatum geleverd wordt.

Ik heb ook voor morgen een bezorgafspraak staan. Ben dus zeer benieuwd of je vandaag hem binnen hebt gehad!

Hey Nikeunited22,

Supernice toestel heb jij besteld! Als jij een afspraak kan inplannen met AMP op de 29e dan gaat dat goed komen. Als het goed is heb je een e-mail ontvangen van AMP! 

Hey Cas,

Inmiddels heb ik een afspraak gemaakt bij AMP. Als alles volgens plan verloopt, dan mag ik mijn nieuwste aanwinst a.s. maandag verwelkomen. Dat is 4 dagen voor de officiële release van volgende week vrijdag. 

En, vandaag wat ontvangen?

Ik heb ook voor morgen een bezorgafspraak staan. Ben dus zeer benieuwd of je vandaag hem binnen hebt gehad!

Ik heb de mijne zojuist ontvangen! Zeer bijzonder, zo voor de release. Maar wel super tof!

Hoi,

Op 16 januari jl. heb ik de Samsung Galaxy S21 Ultra gepreorderd. Het toestel is vanaf vandaag (29 januari) leverbaar. Hoe groot is de kans dat ik het toestel vandaag ontvang? In tegenstelling tot wat ik op het forum lees, heb ik nog mail van AMP gekregen..

Vol verwachting loopt de spanning op :grimacing:

Hoi,

Op 16 januari jl. heb ik de Samsung Galaxy S21 Ultra gepreorderd. Het toestel is vanaf vandaag (29 januari) leverbaar. Hoe groot is de kans dat ik het toestel vandaag ontvang? In tegenstelling tot wat ik op het forum lees, heb ik nog mail van AMP gekregen..

Vol verwachting loopt de spanning op :grimacing:

 

Afgelopen dinsdag heb ik mijn ultra mogen ontvangen! Echter heb ik wel een afspraak moeten maken met AMP…

Het kan zijn dat ze vandaag alle preorders er uitgooien en dat je hem alsnog in de loop van de dag ontvangt. Al is het wel vreemd dat je nog geen enkele mail van AMP hebt gehad.

Hey, 

19e van januari  de s21 ultra 512 besteld. Helaas nog geen bericht van AMP  😔.

Kan niet wachten morgen komt m'n hoesje met pen binnen! 

Groetjes!