[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 407 reacties
  • 66005 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.


Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

407 reacties

Reputatie 1

Waar kan ik mijn plaats in de wachtrij vinden? Ik wacht namelijk nog steeds op mail van jullie koerier, en andere providers waren gisteren al bezig met het versturen van informatie.

Reputatie 1

Hallo, Een week geleden kreeg ik een reactie en de hoop dat ik deze week kan afspraak doen met koerier...Vanmorgen kreeg ik een sms'je dat de levertijd is aangepast naar 6 weken. Dus moet ik nog twee weken wachten Dit is vreselijk vervelend. Ik begrijp dat tele2 medewerkers hier geen invloed op hebben, Maar dit is belachelijk en niet eerlijk... 

Waarom staat er bij de iPhone gold 128 Gb nog steeds 3 / 4 weken ..? Ik ga nu m’n 5e week in en volgens mij wel meer mensen dus hoezo klopt dat dan niet .. 

Toen ik mijn contract verlengde was de wachttijd 3-4 weken. Nu is het veranderd naar 4-6 weken. Houd dit in dat ik nu nog 2-3 weken langer moet wachten dan dat de bedoeling was?

Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Snap dat er veel vraag is, maar dat lijkt me toch gebruikelijk? 
Ben ruim 10 jaar vaste klant, en heb zelfs een tweede abonnement lopen. Belachelijk dat er niet direct geleverd kan worden…. 

Ja ik kan me ook indenken dat de wachttijd lang is omdat iPhone een veel gebruikte merk is, maar ik was echt aan het aftellen en zit nu in mijn laatste week en het zou een beetje balen zijn als ik nog 2 extra weken moet wachten. 😅

Reputatie 7
Badge +12

 Hey @Ramon90   ik heb inderdaad aangeboden om jullie bestellingen op te zoeken voor een zo accuraat mogelijke levertijd en dat ga ik dus ook doen. Iets later dan ik zelf had gewild i.v.m. drukte. Mijn excuses hiervoor, maar ik ben er nu!

​Voor iedereen: de levertijden blijven een schatting. Naar mijn ervaring door alle berichten die ik de afgelopen tijd heb ontvangen, kan ik zeggen dat je uit mag gaan van de uiterste levertijd vanaf moment van je bestelling en de bevestiging hiervan. Ik heb veel berichtjes mogen ontvangen vanuit de Community waarbij de meeste klanten op de ‘laatste’ dag van de totale levertijd de mail kregen om een bezorgafspraak te maken. Nu kan het natuurlijk voorkomen dat je iets langer moet wachten, maar nogmaals, ik geef iedereen met alle plezier een verwachtte levertijd voor jouw specifieke bestelling. 😊

Op dit moment is het erg druk bij onze koeriersdienst AMP waardoor het langer kan duren. Dit komt deels doordat er meer vraag dan aanbod is. Vandaar de langere levertijden. Maar ik leg ook graag uit wat er nog meer speelt. Misschien dat jullie het al hadden meegekregen, maar bij T-Mobile zijn er maatregelen getroffen (voorraad uit de winkels gehaald vanwege de velen berovingen), waardoor het bij AMP nóg drukker is geworden. De toestellen van T-Mobile worden nu namelijk ook bezorgd, in plaats van dat de klant het toestel direct in de winkel meeneemt.

Ik snap dat dit geen ideale situatie is, maar ik hoop dat ik hiermee toch iets meer duidelijkheid heb gecreëerd over de langere levertijden.

Ik doe m’n best om iedereen zo snel mogelijk te beantwoorden, het kan soms alleen even duren, maar geen zorgen. Mocht je nieuw bij ons zijn, stuur me dan gerust een DM met je postcode + huisnummer en ordernummer. Met deze gegevens kan ik je bestelling erbij pakken. Voor al bestaande klanten is het invullen van je 06-nummer in je profiel genoeg voor mij om de bestelling erbij te pakken.

Beste Tele2,

Ik vier vandaag feest. Ik vier mij vierde verweekdag. Ik ga nu mijn 5e week in, ondanks dat de levertijden tabel voor een order op 22/9 nog steeds 3 tot 4 weken aangeeft. Heb gewoon een zwarte pro max met 128 GB bestelt, maar helaas. Begin nu toch wel te wanhopen……..

Beste Tele2,

Ik vier vandaag feest. Ik vier mij vierde verweekdag. Ik ga nu mijn 5e week in, ondanks dat de levertijden tabel voor een order op 22/9 nog steeds 3 tot 4 weken aangeeft. Heb gewoon een zwarte pro max met 128 GB bestelt, maar helaas. Begin nu toch wel te wanhopen……..

Gefeliciteerd maak er een mooie dag van! ik had ook een zwarte 128gb besteld op de 25e… Denk dat het onderhand effectiver is om maar gewoon de 14 te pre-orderen misschien dat dat wel sneller is.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Scsanches ik pak je bestelling er graag voor je bij. Zou je daarvoor je 06- en ordernummer in je profiel willen zetten? Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan!

Hey @Natalia je kunt uitgaan van 3-4 weken. Stel dat jouw toestel vertraging heeft en daardoor een langere levertijd, dan zal de besteldatum veranderen. In dat geval zou je die weken bovenop de 3-4 weken moeten rekenen, maar dat is nu niet het geval. Ik verwacht en hoop dat je tussen vandaag en 27 oktober de mail zal ontvangen voor een bezorgafspraak.

@LouisBitton Hoi, voor jou geldt hetzelfde. Je kunt uitgaan van 3-4 weken levertijd. En thanks voor je feedback, ik zal dit zeker intern doorgeven!

Wanneer kan ik zien dat ik aan de beurt ben van verzending van de iPhone 13 pro Max gold 128gb

Hey! Bij mij stond vanmiddag pas woensdag de als eerste optie, maar heb hem net naar zaterdag kunnen veranderen. Het is dus mogelijk, hou de site in de gaten!! (:

Ik begin het wachten op een mail wel redelijk zat te worden. Als er staat een lever tijd van 3 tot 4 weken mag ik wel verwachten dat ik hem uiterlijk de 4e week binnen heb. Morgen is het precies de 4e week voor mij. Als ik voor morgen geen mail heb ontvangen, ga ik het maar hoger op zoeken want ik vind dit geen manier om met klanten om te gaan. Je kan mij niet vertellen dat een groot bedrijf zoals Tele2 die zulke dure telefoons levert niet weet wanneer de voorraad binnen komt en wanneer deze verzonden worden naar de klanten. 
ik vind dit echt zo asociaal van jullie. 

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je iPhone zo snel mogelijk in handen willen krijgen. De leverdatum is sinds het moment waarop er een pre-order geplaatst kon worden altijd vanaf 24 september geweest en daarna is het altijd afwachten hoeveel er van welke variant iPhone wordt besteld en hoeveel we geleverd krijgen. Aan de hand daarvan worden dan de levertijden opnieuw berekend en dat zijn de data geworden uit bovenstaande tabel. Wanneer er nieuwe updates voor handen zijn dan zullen deze ook direct weer gedeeld worden in dit topic. 

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag van jullie.

Het minste wat jullie kunnen doen is ons voorzien van een tool waarin we ons huidige wachtrijnummer kunnen bekijken, dan hebben we tenminste iets van houvast. Nu is het vanaf 24-09 ineens naar 3-4 weken gegaan (vind ik onbehoorlijk maar enfin) en zoek het maar uit. We weten dus eigenlijk alsnog niets.

Ik heb ook eindelijk een afspraak kunnen maken! :tada: Ik kon hem vanaf 11 dec inplannen. 

Ik heb dan ongeveer 8 weken gewacht:see_no_evil:

Serieus 128gb, grijs…net 3 dagen voordat m’n 4e week voorbij is komen er 2 weken bij. Jullie weten bij Tele 2 toch dat er altijd veel vraag is naar de nieuwe iPhones? 
 

Kan nu net zo goed cancelen en via een andere website bestellen… zijn de levertijden een stuk korter… 

Wat een onzin dit. 

Dit meen je niet.. ik zit nu in mijn vierde week en was blij dat het lang wachten dan eindelijk wordt beloond vervolgens zie ik dat Tele2 het heeft gewijzigd naar 4-6 weken. Belachelijk.. echt te belachelijk voor woorden. 

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden geüpdatet! De meest recente versie staat dus boven aan! Zodra er nieuwe updates zijn, laten wij dat weten.  

Ik zie dat de lijst is geupdate.

Voor de iphone 13 pro max 256 blauw staat nog steeds 3 a 4 weken.

Mijn  4 weken zitten er op.

Waarom heb ik dan nog geen bericht van amp.

 

M. V. G. 

Edwin

Dat je schrijft dat de lijst is geupdate is leuk.

Maar dat is geen antwoord op mijn vraag.

De vier weken zijn voorbij voor mijn bestelling.

Dus wat heb ik aan die lijst als de levertijden die daar opstaan toch niet kloppen.

 

Reputatie 1

@Dsk Ik denk hetzelfde dat je helaas pech hebt, want  niemand invloed heeft op de levering, is er geen voorraad 🙄 Ik wacht al 1 maand op mij IPhone Wat erg vervelend en belachelijk is. 

Reputatie 1

Hey @dragon626 Ik bestelde dezelfde telefoon op 29 september. Gisteren heb ik een afspraak gemaakt, Na een maand wachten helaas, Maar ik ben blij dat ik niet meer hoef te wachten. 

Reputatie 3

het lijkt me dat er op vrij simpele wijze er beter en helder gecommuniceerd kan worden.

Helaas, daar doet Tele2 niet aan...

 

Heb 3 oktober de iPhone 13 pro Max goud 128 GB besteld. En vandaag heb ik eindelijk een afspraak kunnen maken..

vind het wel heel jammer dat alles Zo lang heeft geduurd en dat tele 2 heel slecht is in zijn communicatie. 

Fijn dat je hem heb... 13 okt besteld dus hoop volgende week bericht te krijgen😍

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Joa00 welk toestel heb je precies besteld? Als je al 3 weken wacht, dan verwacht ik dat je binnenkort wel een mail van AMP zal ontvangen. 

@Michelleke Hoi, neehoor, als het goed gaat dan zou je jouw nieuwe toestel binnen 3-4 weken moeten ontvangen. Zolang de levertijd op 3-4 weken staat, wacht je niet langer dan klanten die eerder hebben besteld. Uiteraard zijn klanten die eerder hebben besteld, eerder aan de beurt. 

Ik heb vandaag gemerkt dat AMP weer een aantal klanten heeft gemaild voor een bezorgafspraak, waarbij de klanten keurig in die 3-4 weken zaten, dus ik verwacht ook zeker dat jullie het toestel binnen de verwachtte tijd zullen ontvangen. :blush:

Dat is ten eerste afhankelijk van geheugen en kleur, in het overzicht in de eerste post staan levertijden van direct tot 8 weken.

@Marciano van Tele2  bedankt voor je reactie dan wachten we nog even af.

@Marciano van Tele2  bedankt voor je reactie dan wachten we nog even af.

@Marciano van Tele2 ook bedankt namens Gert. 

Er werd maandag aangeboden om specifiek in te zoomen op bestellingen. Ik heb hier meerdere keren tevergeefs om gevraagd.

 

Uitleg over de vertraging komt er ook niet. Het meest vervelende is dat er ook geen alternatief wordt aangeboden. Denk aan meer geheugen of andere kleuren wat sneller leverbaar is.

 

heel apart om 2 jaar in zee te gaan met een bedrijf waarbij op voorhand al geen service te vinden is. Als er geen antwoord komt annuleer ik de hele zooi.