[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 407 reacties
  • 66003 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.


Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

407 reacties

Reputatie 1

Waar kan ik mijn plaats in de wachtrij vinden? Ik wacht namelijk nog steeds op mail van jullie koerier, en andere providers waren gisteren al bezig met het versturen van informatie.

Reputatie 1

Mijn post is inmiddels 5 uur oud, en heb nog geen antwoord ontvangen van jullie… is het zo mega druk op het forum?? 

enig idee wanneer we een update kunnen verwachten

 

Wanneer kan ik mijn plek in de wachtrij zien?

 

enig idee wanneer we een update kunnen verwachten

 

ik heb een sms dat ik een mail heb voor bezorging dus ze zijn begonnen met verzenden

enig idee wanneer we een update kunnen verwachten

 

ik heb een sms dat ik een mail heb voor bezorging dus ze zijn begonnen met verzenden

Wanneer heb jij deze besteld?

enig idee wanneer we een update kunnen verwachten

 

ik heb een sms dat ik een mail heb voor bezorging dus ze zijn begonnen met verzenden

Wanneer heb jij deze besteld?

11 minuten nadat hij beschikbaar was afgelopen vrijdag

 

Ik heb de pro Max afgelopen vrijdag om 14:09 besteld en kan pas een bezorg moment plannen voor volgende week dinsdag! Hoe kan dat?

 

Ik heb de pro Max afgelopen vrijdag om 14:09 besteld en kan pas een bezorg moment plannen voor volgende week dinsdag! Hoe kan dat?

Ik had hem om 14:11 ik denk dat je net later was dan anderen met een tijdsvak kiezen, ik kon maandag 27 kiezen bijvoorbeeld. Ik neem aan dat ik iets eerder was met een levering inplannen dan

Helaas het zelfde verhaal met een mogelijke levering pas volgende week. Tevens teleurgesteld over de keuze van bezorgdienst. Meerdere slechte ervaringen gehad en helaas geen alternatieve mogelijkheid. 

 

Ik heb de pro Max afgelopen vrijdag om 14:09 besteld en kan pas een bezorg moment plannen voor volgende week dinsdag! Hoe kan dat?

Ik had hem om 14:11 ik denk dat je net later was dan anderen met een tijdsvak kiezen, ik kon maandag 27 kiezen bijvoorbeeld. Ik neem aan dat ik iets eerder was met een levering inplannen dan

Helaas het zelfde verhaal met een mogelijke levering pas volgende week. Tevens teleurgesteld over de keuze van bezorgdienst. Meerdere slechte ervaringen gehad en helaas geen alternatieve mogelijkheid. 

Vind het een slechte zaak. Als er overal aan wordt gegeven levertijd vanaf 24 september, ik vandaag direct de mail van de bezorgdienst open en ik dan alsnog alleen de keus krijg vanaf volgende week. Ik pre order hem niet voor niks. 😒

Hier ook pas volgende week geleverd. 🥲

Omdat je het zelf in ontvangst moet nemen kan ik pas 1 oktober, ik kies dan tussen 14:00 en 18:00 en moet dan nog 4,99 euro bezorgkosten betalen ook.

Eerste keer bij tele2 besteld, andere providers bezorgen gewoon de pre orders as vrijdag al.

Vind dit wel een hele trage bezorgdienst.

Reputatie 1

Hier nu ook het zelfde probleem mbt tot bezorging Bestelling afhalen optie is uitgeschakeld.. een hele dag thuis blijven en niet gaan werken is geen optie, dus je bent verplicht om bij te betalen! Om een gunstigere tijdsvak te krijgen! Lijkt wel oplichting! En dan nog krijg je de telefoon niet eens op de releasedatum, maar een week later!!

 

zeer slechte service van Tele-2

Ik krijg hem pas woensdag! Echt schandalig en dan bestel je nog optijd…

Ik vind het ook schandalig dat Tele 2 hier geen uitleg geeft of de verwachte levertijden aanpast, terwijl ze zelf overal naar dit topic verwijzen. Mega mega slecht geregeld. Eerste en laatste keer dat ik via Tele2 mijn iPhone bestel.
 

Overigens heb ik maandag pas besteld, dus ik ben bang dat ik pas ergens in oktober mijn iPhone krijg. Terwijl ik al betaald heb en er stond vanaf 24-09 

Reputatie 5
Badge +6

Volgens mij worden die levertijden morgen aangepast als ze gaan leveren. Dat was vorig jaar ook zo.

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal,

Ik zie dat sommige al een bezorgafspraak hebben gemaakt. Ik wens je alvast veel plezier met je prachtige nieuwe iPhone!

Voor de mensen die nog geen bericht hebben gehad; we leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen, het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je direct een bericht van AMP.

Zodra wij een update hebben (over de iPhones of levertijden), zullen we dit direct delen in dit topic en de andere desbetreffende topics.

Communicatie kan echt vele malen beter. Er is totale stilte. en je maakt mij niet wijs dat jullie niet kunnen zien welke plek iemand in de wachtrij heeft.

Ik heb mijn afspraak op de website kunnen aanpassen van maandag naar morgen toe, dus ik raad iedereen aan even te checken of je de levering naar voren kan halen in mijnafspraak

Hey allemaal,

Ik zie dat sommige al een bezorgafspraak hebben gemaakt. Ik wens je alvast veel plezier met je prachtige nieuwe iPhone!

Voor de mensen die nog geen bericht hebben gehad; we leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen, het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je direct een bericht van AMP.

Zodra wij een update hebben (over de iPhones of levertijden), zullen we dit direct delen in dit topic en de andere desbetreffende topics.

Ik heb hem vrijdag 17-09 om 14:01 bij jullie besteld

maar ik krijg hem pas maandag 27-09 binnen

ik had dus eigenlijk wel verwacht dat ik hem morge 24-09 binnen zou krijgen zoals op jullie site staat aangegeven dat die dan leverbaar is

 

Hoe komt het dan dat ik hem alsnog later binnen krijg?

 

graag hoor ik van jullie

Ik heb nog niks gehad en toen ik met een medewerker praate zei ze dat het "vanaf” de 24e is dus ik het later krijg. 

Wat een rot manier van adverteren, ik kan ook tegen mijn baas zeggen dat ik vanaf 10 uur kom en dan om 5 uur aan kom kakken. 

Reputatie 1

Oh u wilt de telefoon in het weekend ontvangen? Dat is dan €9,95.- 

 

oh u wilt niet de hele dag thuis zijn? Wij komen tussen 14.00 en 18.00 voor €4,95.- 

 

wat een schijt service!!  Neem eens een fatsoenlijke koerier in dienst! 

Reputatie 5
Badge +6

Als je ‘m volgende week thuis hebt dan heb je ‘m als 1 van de eerste toch! Ik moet nog even wachten met bestellen maar zou ervan dromen om m’n iphone 13 volgende de week te hebben :D 

Wanneer kan ik zien dat ik aan de beurt ben van verzending van de iPhone 13 pro Max gold 128gb

Wanneer kan ik zien dat ik aan de beurt ben van verzending van de iPhone 13 pro Max gold 128gb

Ik heb dezelfde, zou ook graag zien welk nummertje ik heb