In het zonnetje

In het zonnetje: Pipodeclown

  • 19 March 2021
  • 3 reacties
  • 131 x bekeken
In het zonnetje: Pipodeclown
Reputatie 6
Badge +2

Wow!!! We hebben wat te vieren: Pipodeclown heeft 5.000 posts op de Community. Dat is echt een superprestatie! Pipo is klant van Tele2 die in zijn eigen tijd andere klanten helpt. Niet omdat het moet maar omdat het kan! Hij weet onwijs veel over mobiele technieken en IT-techniek, daarom een zeer gewaardeerd lid van onze Community die veel andere klanten helpt. Waar zouden we zijn zonder jou? Precies, nergens! Superbedankt voor jouw bijdrages en antwoorden en alle klanten die je blij maakt. Je staat altijd voor ons klaar en dat is F*cking awesome! 


Waarom ben je lid van de Tele2 Community?
In 2015 heb ik een account aangemaakt om zelf een vraag te stellen en daar werd snel op gereageerd. Dat delen van kennis, tips en ervaringen vond ik interessant en ik zag al snel topics van anderen waarop ik zelf het antwoord wist of ik kon een goede tip geven. Nu heb ik inmiddels 5000 posts.
 

Waar komt je passie vandaan om mensen te helpen?
Het is niet alleen anderen helpen, ik leer er zelf ook elke keer weer van! De wereld verandert en er zijn altijd weer nieuwe situaties, nieuwe diensten, nieuwe telefoons en nieuwe technieken. Juist door de interactie van mensen op het forum is het geen eenrichtingsverkeer en helpen mensen elkaar.

 

Pipo is een van onze Goldmembers, een groep toppers die ons dagelijks helpen om jullie van dienst te zijn. Deze groep is dé steunpilaar van de community. Zij laten zien hoe waardevol een klant-helpt-klant-community is. Big props voor de Goldmembers, en vandaag Pipo in het bijzonder! 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heel blij met Pipo. Opbouwend, meedenkend en heldere uitleg van soms moeilijke vragen.

Reputatie 7
Badge +12

Wat een topper! Fijn dat hij lekker in het zonnetje gezet kan worden.

Pipo, bedankt voor je inzet, ik weet zeker dat ik nog veel van je zal leren!

Op naar de volgende 5000

Reputatie 6

Yes, @pipodeclown, geweldig! Enorm bedankt voor alles dat je voor ons en de community betekent!

https://media.giphy.com/media/M9NbzZjAcxq9jS9LZJ/giphy.gif

 

 

Reageer