Blog

Het verschil tussen Amazon Music en Spotify

  • 27 February 2020
  • 4 reacties
  • 450 x bekeken
Het verschil tussen Amazon Music en Spotify
Reputatie 6
Badge +2

Muziek luisteren, we doen het allemaal! Iedereen heeft z’n favoriete muzikanten en je luistert deze het liefst overal. Er zijn handige muziekprogramma’s zoals Spotify die iedereen wel kent, die overal toegang geven tot muziek. Tegenwoordig is er ook Amazon Music! Lees in ons nieuwste blog het verschil.

Zowel bij Amazon Music als bij Spotify begint het abonnement bij €9,99 per maand. Je kan dan op één toestel unlimited muziek luisteren en liedjes downloaden. Wist je namelijk dat beide streamingsdiensten een bibliotheek hebben met ruim 50 miljoen nummers? Je vindt altijd wel een tune die op dat moment bij je mood past.

Zoek jij nog een streamingsdienst, maar weet je niet welke je moet kiezen? Wij zetten alle verschillen tussen Amazon Music en Spotify op een rijtje in ons nieuwste blog

 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Bedankt voor het delen, het is moeilijk om te kiezen of te vergelijken omdat ik me allebei geweldig voel. dus ik koos beide en integreerde de goede muziek en door ze in beltonen teveranderen 

Reputatie 5

Volgens mij is amazon music toch niet officieel uit in Nederland? Paar maanden terug nog niet.

 

Zelf zou ik voor spotify kiezen, waarom? ben het al gewend en het werkt goed  en spotify is een zweeds bedrijf en om nou weer een grote Amerikaanse corporatie te steunen.. Ik steun liever een bedrijf als spotify voor muziek dan amazon (bezos).

Dat zijn allemaal geweldige muziek-apps voor mobiele telefoons, een vergelijkbare winkel is Klingeltonmet een enorme muziekwinkel met wel miljoenen nummers.

I know , but I can only pay for one side and have to leave the other side. Is there a way for me to use both without paying for one? ^.^