Afgerond

Tele2 onderhoud tussen vrijdag 22 januari en dinsdag 26 januari

  • 21 January 2021
  • 20 reacties
  • 1030 x bekeken
Tele2 onderhoud tussen vrijdag 22 januari en dinsdag 26 januari
Reputatie 6
Badge +2

Tussen vrijdag 22 januari 19:00 en dinsdag 26 januari 10:00 gaan wij onze systemen verbeteren. Kijk in MijnTele2 wat dit voor jou betekent.

Mocht je hier vragen over hebben kun je die in dit topic stellen. Let wel op, de moderatie is na het weekend weer aanwezig. De community staat voor je klaar!

 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

20 reacties

Dat weet ik, maar dat heeft weinig uit te staan met de melding van niet in kunnen loggen in mijn tele2.

 

Reputatie 7

Wat dat voor jou betekent was dan in Mijn Tele2 te zien totdat de werkzaamheden waren afgerond (althans, dat dacht men op dat moment maarwaren er mogelijk toch nog wat losse eindjes).

De werkzaamheden waren toch tot en met de 26e? Morgen zullen we het dus pas weten.

 

cas had gezegd tot 10:00 uur. daarom had ik na tien uur ook even geprobeerd, toen kon ik inloggen, 2 uur later opeens weer niet…

 

Tussen vrijdag 22 januari 19:00 en dinsdag 26 januari 10:00 gaan wij onze systemen verbeteren. Kijk in MijnTele2 wat dit voor jou betekent.

 

Bovendien had Cas dus gezegd dat je in je mijntele2 moest kijken wat de werkzaamheden voor jou betekenden, ik mag dan aannemen dat je dat niet doet als je verwacht dat mijntele2 down gaat...

Reputatie 7

De werkzaamheden waren toch tot en met de 26e? Morgen zullen we het dus pas weten.

Ook bij mij werkt MijnTele2 (thuis) niet.  2021-01-26 T 13:45

 

Werkt weer om 16:40

Hier nog steeds geen inlog.

Nu doet hij het bij mij ook niet meer inderdaad… Net na tienen kon ik nog inloggen maar nu weer blanco laadscherm dat na een tijd gewoon weer terug gaat naar de inlog pagina :(

Hier nog steeds geen inlog.

Ah ok. Blij dat ik wel weer kan inloggen in ieder geval. Ik hoop dat alles soepel verlopen is.

 

Reputatie 7
Badge +12

Er is niets veranderd voor de klanten. Dit is een interne IT migratie. Waarschijnlijk hebben ze wat Tele2 en T-Mobile bij elkaar gebracht om het aantal systemen te verkleinden. Dat is op zichzelf wel een verbetering voor b.v. kosten en schaalgrootte in de toekomst.

Ik kan nu na het aflopen van de werkzaamheden weer inloggen op mijntele2.

Ik kan nog steeds niet zien wat de verbeteringen voor mij betekenen, is dit nog ergens te achterhalen? Ik heb wel een groot bericht op mijn mijntele2 staan dat ik een nieuwe tv app moet downloaden, maar ik heb alleen maar internet en bellen?

Voor mij is nu de hele inlogpagina verdwenen voor vast internet...

In elk geval schijnen de werkzaamheden te duren tot en met de 26e.

Laten wij dat eerst afwachten, zou ik zeggen.

Ow, inmiddels ontdekt dat de login link die Cas gepost heeft de login voor mobiele abonnementhouders is (waar je terecht komt als je bij de scheidingspagina tussen mobiel en thuis op mobiel klikt). Daar moet ik dus sowieso niet zijn.

De login voor thuis doet het helemaal niet voor mij in ieder geval. En mobiel van tele2 heb ik niet dus die link doet het ook niet dan.

 

Kan ik hieruit concluderen dat de werkzaamheden alleen gevolgen hebben voor mobiele telefoon klanten?

Ook ik kan niet inloggen.

Krijg alleen maar een minuten lang durend laadscherm dat zegt “wachten op sso.tele2.nl”, daarna wordt ik weer terug geleid naar de inlog pagina zonder resultaat.

Ook via meerdere pagina's geprobeerd.

 

Bij de link die pipo aangeeft krijg ik de melding dat de gebruikersnaam/wachtwoord combinatie niet goed is en dat ik deze via sms kan krijgen. Ik ben benieuwd hoe ik een sms moet krijgen op mijn vaste internet connectie… Bovendien weet ik zeker dat ik de inlog gegevens wel goed invoer.

Bleh

Hallo Pipo,

Jouw link gebruikte ik eerst.

Later gebruikte ik de link uit mijn Bladwijzers: pagina 404.

Toen vond ik een nieuwe inlogpagina, met scheiding tussen Mobiel en Thuis.

In alle gevallen lukte het niet.

Reputatie 7

Is dit de link die je gebruikt? https://www.tele2.nl/login

Hallo eric,

Het heeft geen haast. Ik probeer het nog eens na de 26e.

Bij mijn laatste poging kwam (alleen) het woord ‘Sorry’. Misschien is het onderhoud juist bezig.

Reputatie 7
Badge +12

Je kan de klantenservice vragen om aanpassingen te doen als het haast heeft.

Bij mij gaat het inloggen opeens totaal niet meer. Gegevens zijn gegarandeerd 100% juist.

Herstel wordt ook afgewezen want mijn mobiele nummer is niet bekend. Ik heb alleen internet en vast bellen bij Tele2.

 

Reputatie 7

Screenshot uit Mijn Tele2, mogelijk is dit per klant situatie verschillend: