Beantwoord: voicemail blokkeren

carin Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten carin heeft ontvangen van andere leden.

Starter
Reacties: 2

11 juni 2012, 13:35

Ik WIL geen voicemail.Hoe krijg ik die uitgeschakeld (liefst voor goed)Dank, Carin
Gemarkeerd als antwoord: jlthkoch op 11 juni 2012, 18:01

Beste Carin,Naar ik begrepen heb gaat het uitzetten van de voicemail voor mobiel via de klantenservice. Ik had zelf eigenlijk ook verwacht dat je dit zelf kon doen, maar kennelijk is dit niet zo? Dit is de conversatie die ik zojuist had met de Virtuele assistentTele2 zegt: Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?Jij zegt: voicemail uitzettenTele2 zegt: Ik kan een mail naar mijn collega's van de klantenservice sturen om de voicemail uit te schakelen. Het duurt dan maximaal 24 uur voordat deze wijziging verwerkt is. Je ontvangt een SMS ter bevestiging. Zullen we die mail maken?

Bekijk origineel bericht
5 Reacties
  • jlthkochjlthkoch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

Goldmember
    Reacties: 18196

11 juni 2012, 13:39

Ik neem aan de voicemail voor vast? Die kun je uitschakelen via "Mijn Tele2"
  • carin Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten carin heeft ontvangen van andere leden.

Starter

11 juni 2012, 17:15

John, dank voor je reactie, maar...

Het is mijn mobiel. En waar ik ook zoek, niets te vinden.

Ik heb ooit deze voicemail verwijderd van dit toestel, maar

bij het aangaan van een Tele2 abonnement, staat die

onzin er gewoon weer op.

Erger, door een foute tik op een toets, zelfs aan.

Inmiddels weer ongeveer uit, maar ik wil dit echt blokkeren.

Ik herinner me iets van hekje, nummer, nog iets en dan is het weg.

Wie weet het, dank Carin
  • jlthkochjlthkoch Antwoord

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

Goldmember
    Reacties: 18196

11 juni 2012, 18:01

Beste Carin,Naar ik begrepen heb gaat het uitzetten van de voicemail voor mobiel via de klantenservice. Ik had zelf eigenlijk ook verwacht dat je dit zelf kon doen, maar kennelijk is dit niet zo? Dit is de conversatie die ik zojuist had met de Virtuele assistentTele2 zegt: Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?Jij zegt: voicemail uitzettenTele2 zegt: Ik kan een mail naar mijn collega's van de klantenservice sturen om de voicemail uit te schakelen. Het duurt dan maximaal 24 uur voordat deze wijziging verwerkt is. Je ontvangt een SMS ter bevestiging. Zullen we die mail maken?
  • carin Auteur

Starter

11 juni 2012, 18:36

John, dank voor je wijze raad.

Het klopt, het wordt binnen 24 uur geregeld.

Pffff. Eindelijk gelukt, Carin
  • Robin van Tele2

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Robin van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 227

12 juni 2012, 14:03

Beste carin,

Ik heet je graag welkom op het forum van Tele2. Dit topic heb ik naar het forumgedeelte 'Abonnementen' verplaatst, zodat het 'Vragenvuur' overzichtelijk blijft.

Je geeft aan dat je graag de voicemail op je mobiele telefoon uit wilt schakelen. Jlthkoch heeft deze vraag voor je beantwoord, waarvoor dank! Zou je willen laten weten of je voicemail na de genoemde 24 uur is uitgeschakeld? Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag.

Groet,
    Robin

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
Afbeelding
Video
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P