Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

Vraag: Tele2 winkel

Resultaten 1 tot en met 15 van 15
  • Kaiko

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Kaiko heeft ontvangen van andere leden.

Junior
    7 Reacties

14 november 2012, 15:04

Dag,

Ik zoek een Tele2winkel maar ik dat niet vinden.
    Ik heb heel veel op internet gezocht maar ik zie alleen maar een hoofdkantoor, telefoon nummers,email enzo,maar geen winkel.
    Mijn vraag is bestaat Tele2 winkel in Nederland?Ja!geef mij A.U.B een adres.Nee!!!waarom?
    Als jullie geen winkel hebben dan is het geen goeie service voor de klanten.Sommige mensen willen zelf naar een provider winkel gaan.Bijvoorbeeld Telfort en KPN.hebbe overal winkels.

Groeten,
    Javad
  • jlthkoch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

13926 Reacties

14 november 2012, 15:09

Tele2 heeft geen eeigen winkels, maar wel diverse verkooppunten. Die vindt je in de "beter gesorteerde" belwinkels. Doet verder niet af aan het feit dat opzeggen telefonisch zal moeten. Alles wat je verder regelen wilt/kunt met Tele2 kan telefonisch, via de chat of door het sturen van een bericht. Prima service!
  • Kaiko

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Kaiko heeft ontvangen van andere leden.

Junior
    7 Reacties

14 november 2012, 15:22

Tele2 heeft geen eeigen winkels, maar wel diverse verkooppunten. Die vindt je in de "beter gesorteerde" belwinkels. Doet verder niet af aan het feit dat opzeggen telefonisch zal moeten. Alles wat je verder regelen wilt/kunt met Tele2 kan telefonisch, via de chat of door het sturen van een bericht. Prima service!

Ja oke,daroom wil ik gaarg weten waarom Tele2 heeft geen eigen winkels?
  • Kaiko

Junior
    7 Reacties

15 november 2012, 13:11

Dag,
    Ik heb een email gestuurd naar *e-mailadres verwijderd*.
    Ik had een gratis nummer van klanten service gevraagd en toen heb ik it nummer gekregen: 0800-1602.
    Ik heb paar keer geprobeerd te bellen maar het lukte niet.
    Ik hoor iedere keer: Dit gesprek kan niet worden voldaan A.U.B bel de klanten service.
    Is dat een juiste nummer?
    Waarom kan ik niemand breiken dan?

Groeten,
  • Romy van Tele2

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Romy van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    4440 Reacties
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Telefonie expert

Telefonie expert

Klankborder

Klankborder

Allrounder

Allrounder

Glasvezel expert

Glasvezel expert

15 november 2012, 13:36

Hey Kaiko,

Goed dat je jouw vraag op het forum stelt. Ik ben zo vrij geweest een eigen topic voor je te openen, zo blijft het forum overzichtelijk voor andere forumleden. Daarnaast heb ik het e-mailadres uit jouw laatste bericht verwijderd, in verband met privacy-redenen.

Ik begrijp dat je wilt weten waarom Tele2 geen eigen winkels heeft. Dat is een interne keuze geweest. Het is inderdaad zo dat Tele2 wel aangeboden wordt bij bijvoorbeeld de Belcompany en The Phonehouse. Hier kun je dus eventueel terecht voor meer informatie.

Voor meer informatie kun je inderdaad dit 0800-nummer bellen. Ik heb het zojuist voor je geprobeerd en vanuit hier werkt het gewoon, dus dit zou moeten lukken.

@ John: dankje voor je reactie!

Ben je geholpen met deze informatie, Kaiko? Laat het ons anders gerust weten.

Groetjes,

Romy
  • Kaiko

Junior
    7 Reacties

15 november 2012, 21:19

Hey Kaiko,

Goed dat je jouw vraag op het forum stelt. Ik ben zo vrij geweest een eigen topic voor je te openen, zo blijft het forum overzichtelijk voor andere forumleden. Daarnaast heb ik het e-mailadres uit jouw laatste bericht verwijderd, in verband met privacy-redenen.

Ik begrijp dat je wilt weten waarom Tele2 geen eigen winkels heeft. Dat is een interne keuze geweest. Het is inderdaad zo dat Tele2 wel aangeboden wordt bij bijvoorbeeld de Belcompany en The Phonehouse. Hier kun je dus eventueel terecht voor meer informatie.

Voor meer informatie kun je inderdaad dit 0800-nummer bellen. Ik heb het zojuist voor je geprobeerd en vanuit hier werkt het gewoon, dus dit zou moeten lukken.

@ John: dankje voor je reactie!

Ben je geholpen met deze informatie, Kaiko? Laat het ons anders gerust weten.

Groetjes,

Romy

Dag,
    Ik moet zeggen dat iknog steeds niet bellen naar 08001602.
    Ik hoor weer: Dit gesprek kan niet worden voldaan.

Ik wil internet aanvragen van Tele2,maar ik heb nog een paar vragen die ik mijn antwoord op u website niet kan vinden en met die nummer kan ik niemand breiken.

Groeten,
  • Romy van Tele2

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Romy van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    4440 Reacties
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Telefonie expert

Telefonie expert

Klankborder

Klankborder

Allrounder

Allrounder

Glasvezel expert

Glasvezel expert

16 november 2012, 15:33

Hoi Kaiko,

Wat vervelend dat je nog niet kunt bellen met het 0800-nummer. Wil je mij vertellen met welke telefoon (vast/mobiel) / provider je probeert te bellen?

Wanneer je bijvoorbeeld met een vaste lijn probeert te bellen kan het voorkomen dat er bepaalde nummers geblokkeerd zijn. Wellicht dat het hierdoor komt dat je 0800-1602 niet kunt bereiken? Wil je het laten weten of je wel andere 0800-nummers kunt bellen?

Ik wil je in ieder geval adviseren het later nog eens te proberen, want het nummer zou gewoon moeten werken.

We horen het graag van je!

Groetjes,

Romy
  • Kaiko

Junior
    7 Reacties

16 november 2012, 16:49

Dag,
    Ik heb van mijn mobiel gebperobeerd te bellen en ook van mobiel van een vriend,maar ik kon hellas niemand breiken.
    Ik heb Lyca mobiel en die vriend van me heeft ook Lyca,maar ik heb geen nummers geblokeerd en die vriend van me ook niet.
    Ik zal met een andere nummer ook proberen te bellen en als het lukt of niet dan laat ik je weten.
    Hartelijk bedankt,

Groeten,

kaiko

Hoi Kaiko,

Wat vervelend dat je nog niet kunt bellen met het 0800-nummer. Wil je mij vertellen met welke telefoon (vast/mobiel) / provider je probeert te bellen?

Wanneer je bijvoorbeeld met een vaste lijn probeert te bellen kan het voorkomen dat er bepaalde nummers geblokkeerd zijn. Wellicht dat het hierdoor komt dat je 0800-1602 niet kunt bereiken? Wil je het laten weten of je wel andere 0800-nummers kunt bellen?

Ik wil je in ieder geval adviseren het later nog eens te proberen, want het nummer zou gewoon moeten werken.

We horen het graag van je!

Groetjes,

Romy

• Aragorn

9607 Reacties

16 november 2012, 17:18

Bel anders vanaf een vaste lijn.
  • Kaiko

Junior
    7 Reacties

16 november 2012, 17:56

Ik ben nu bij een vriend en ik heb net een Tele2 internet besteld via internet.
    Ik hoop dat ik goeie service van Tele2 krijg.

Bel anders vanaf een vaste lijn.

• jlthkoch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

13926 Reacties

16 november 2012, 20:59

Normaal gesproken wel en anders kom je dat maar even melden op het forum :)
    Kaiko schreef:

Ik ben nu bij een vriend en ik heb net een Tele2 internet besteld via internet.
    Ik hoop dat ik goeie service van Tele2 krijg.

• Romy van Tele2

Moderator
    4440 Reacties
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Telefonie expert

Telefonie expert

Klankborder

Klankborder

Allrounder

Allrounder

Glasvezel expert

Glasvezel expert

19 november 2012, 16:13

Hey Kaiko,

Bedankt voor je update!

Ik begrijp dat je via een aantal toestellen hebt geprobeerd om ons te bereiken. Vervelend dat dit niet lukte. Aangezien jullie beide dezelfde provider hebben, kan het zijn dat hier het probleem ligt. Ons 0800-nummer wordt normaal gesproken altijd bereikt.

Fijn dat je via het internet jouw nieuwe abonnement uiteindelijk hebt besteld! Mocht je hier in de toekomst nog vragen over hebben, kun je ons via dit forum altijd benaderen. We helpen je graag verder.

Veel plezier met je internetabonnement.

Groetjes,

Romy
  • azim

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten azim heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    2 Reacties

24 januari 2014, 16:20

tele2 is opligiter tele2 is diep ik heb abonement bij tele2 ik 70 euro betalen klante servic nummer is duur 7euro 5 cent perminut dat kan niet
  • azim

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten azim heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    2 Reacties

24 januari 2014, 16:23

azim schreef:

tele2 is opligiter tele2 is diep ik heb abo

nement bij tele2 ik 70 euro betalen klante servic nummer is duur 7euro 5 cent perminut dat kan niet

alle kenis van mij moet weten dat tele2 is diep
  • WhTurner

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten WhTurner heeft ontvangen van andere leden.

1026 Reacties

24 januari 2014, 19:24

Het is geen 7,5 euro per minuut maatr 7,5 cent (=0,075 euro) per gesprek.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)