Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

Beantwoord: Ontevreden over prijs abonnement, bereik, mobiel internet en toestel

Trefwoorden:
bereik, simkaart, netwerk, abonnement, sim, buitenland, internet op je mobiel, kosten, toestel, internet snelheid, pincode, apps, verbinding, ontevreden, blackberry bold,
Resultaten 1 tot en met 6 van 6
  • motorbabe1980

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten motorbabe1980 heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    3 Reacties

17 juli 2012, 09:35

Hallo,

Ik ben nu al meer als 6 jaar klant bij tele 2 en nu wordt ik toch steeds minder anthousiast over tele2 klant zijn.

Zo vind ik dat de abbonementen vrij duur zijn.
    En ook mijn telefoon werkt nooit helemaal goed.
    Verbinding van mijn mobile telefoon is nergens anders voldoende, of gewoon slecht en dat maak het al vrij lastig.
    Bij het downloaden van apps moet ik altijd via de vaste pc dingen op mijn telefoon zetten, omdat ik zo niet in mijn telefoon op de site kan komen.
    Internet verbinding blijft traag.

In het buitenland is mijn verbinding ook erg slecht en kunnen de mensen mij niet eens verstaan.
    Als mijn mobiel helemaal uitgezet wordt gaat hij nooit helemaal uit en blijf hij altijd mijn pincode vragen waardoor ik wel eens geblokt word doordat het zonder weten een code word ingevoerd omdat hij in de tas of in de broekzak zit.

Ik vind dit nog al vrij veel punten en daardoor kan je gewoon niet normaal van je mobiele telefoon genieten.
    Gemarkeerd als antwoord: Laura van Tele2 op 20 Jul 2012, 16:45

Hi Sherly!

Ik ben blij om te horen dat het niet aan de simkaart ligt. Wel vervelend dat het toestel niet naar verwachting werkt, ik begrijp je frustratie!

Omdat de problemen overal aanhouden, ook als er een andere simkaart in de Blackberry Bold zit, is het een goed idee om deze situatie te melden bij de Klantenservice. Daar kan worden gekeken naar de mogelijkheden. Ook kan je hier gelijk navraag doen naar je facturen.

We horen het graag wat de uitkomst hiervan is of wanneer je verder nog vragen hebt.

Groet, Laura.

Bekijk origineel bericht
  • Laura van Tele2

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Laura van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    701 Reacties
    Mobiel expert

Mobiel expert

Allrounder

Allrounder

18 juli 2012, 12:15

Hi motorbabe1980,

Welkom op het forum! Ik heb je titel iets aangevuld, zodat forumleden en bezoekers kunnen zien waar je topic over gaat.

Wat vervelend om te horen dat de diensten van Tele2 niet naar tevredenheid zijn. Als je facturen erg tegenvallen, zou je bij de Klantenservice kunnen informeren naar de mogelijkheden om de kosten onder controle te houden. Daar kan worden uitgezocht of bijvoorbeeld een aanvullende of hogere bundel de eventuele kosten buiten de bundel zouden kunnen drukken, of per wanneer je de bundels weer zou mogen verlagen.

Ook lastig dat je toestel niet naar verwachting werkt. Ik begrijp dat je onder andere problemen ervaart met bereik en internet snelheid. Gebeurd dit overal of alleen op bepaalde plekken? Welk toestel gebruik je en hoe lang heb je dit toestel al?

Omdat je ook kwaliteitsproblemen ervaart met dit toestel in het buitenland en het toestel niet uitgeschakeld kan worden, adviseer ik je om je simkaart in een ander toestel en een andere simkaart in je eigen toestel uit te proberen. Zo kan je controleren of de oorzaak van de problemen bij je simkaart of je toestel ligt.

We denken graag met je mee, laat je het ons weten als je meer informatie hebt?

Groet, Laura.
  • motorbabe1980

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten motorbabe1980 heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    3 Reacties

18 juli 2012, 12:37

Hoi Laura,

Aan de simkaart kan het niet liggen omdat ik al eens een andee simkaart erin heb gehad en hij dan het zelfde doet.

De verbinding is altijd wel slecht, en bepaalde plekken nog slechter, zoals in winkel en gebouwen....En internet snelheid is dat precies het zelfde.

Ik heb de blackberry bold  white en ik had even gekeken op het contract die brief is van 23-6-2011 dus dat zal nu iets meer als een jaar zijn.

Het is gewoon weg jammer dat je 50 euro in de maand betaald en er altijd wel een probleem is...

Groetjes Sherly
  • Laura van Tele2

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Laura van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    701 Reacties
    Mobiel expert

Mobiel expert

Allrounder

Allrounder

20 juli 2012, 16:45

Hi Sherly!

Ik ben blij om te horen dat het niet aan de simkaart ligt. Wel vervelend dat het toestel niet naar verwachting werkt, ik begrijp je frustratie!

Omdat de problemen overal aanhouden, ook als er een andere simkaart in de Blackberry Bold zit, is het een goed idee om deze situatie te melden bij de Klantenservice. Daar kan worden gekeken naar de mogelijkheden. Ook kan je hier gelijk navraag doen naar je facturen.

We horen het graag wat de uitkomst hiervan is of wanneer je verder nog vragen hebt.

Groet, Laura.
  • Peteresa

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Peteresa heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    1 Reactie

12 februari 2013, 10:58

Heb vet spijt dat ik weer met Tele2 in zee ben gegaan. Netwerk ligt er vaak uit, ik kan alleen 3G krijgen als ik roaming ingeschakeld heb (???).
    Factuur heb ik mijn twijfels bij. SMSjes opeens 0.08 eraf, soms 0.00. 

Geen volgende keer meer!
  • jlthkoch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

13913 Reacties

12 februari 2013, 11:07

Roaming moet inderdaad altijd aan staan. Omdat Tele2 gebruik maakt van het netwerk van T-mobile zal je roaming inderdaad altijd aan moeten hebben staan en er is ook geen enkel nadeel, want er zijn geen kosten aan verbonden.

Als je nog meer vragen hebt: Open even een eigen topic, zodat discussies niet door elkaar gaan lopen.
    Peteresa schreef:

ik kan alleen 3G krijgen als ik roaming ingeschakeld heb.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)