Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

Beantwoord: Online factuur bekijken?

7 reacties
  • Mark Visser

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Mark Visser heeft ontvangen van andere leden.

Junior
    Reacties: 11

26 oktober 2012, 15:45

Hallo daar ben ik weer..
    Ik heb mijn 1e factuur binnen gekregen, maar ik heb nooit een wachtwoord toegestuurd gekregen op mijn e-mail.
    Ik kan dus niet inloggen op Rekening online.
    Als ik klik op wachtwoord vergeten en ik mijn telefoon nummer OF mijn accountnummer invul, krijg ik in beide gevallen: Helaas kunnen wij op basis van uw telefoonnummer geen gebruikersnaam en wachtwoord toesturen. U kunt via Live Chat of via het telefoonnummer 0900-2411602 (0,10 c p/m) contact op nemen met Tele2.

Waar slaat dit op? Hoe kan ik dan ooit aan een wachtwoord kijken om mijn factuur te bekijken, die overigens ook nog eens onjuist is?
    Ik ga niet weer met die klantenservice bellen die een wachttijd heeft van 10 minuten.. kost me onderhand nog meer geld dan het hele abbonement me kost..
    Ik wil gewoon een gebruikersnaam/wachtwoord hebben op mijn e-mail, maar het werkt niet...

Mvg Mark Visser
    Gemarkeerd als antwoord: Mark Visser op 26 Oct 2012, 17:25

<div class="threadQuote"><p><div class="threadQuote"><b>Mark Visser schreef:</b><p>Laat maar. Geregeld.</p></div><br /><br />zit met een eenzelfde probleem hoe is het opgelost bij jou?dankje<br /></p></div><br /> <br /> Het bleek dus dat ik nooit was aangemeld bij TELE2.. een foutje van TELE2 zowel vand e winkel waar ik het abbonement heb afgesloten.<br /> Ik moest me opnieuw registreren en kan nu gewoon mijn online facturen bekijken.<br /> Nu nog de juiste facturen krijgen haha

Bekijk origineel bericht
  • Mark Visser

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Mark Visser heeft ontvangen van andere leden.

Junior

26 oktober 2012, 15:47

Hallo daar ben ik weer..
    Ik heb mijn 1e factuur binnen gekregen, maar ik heb nooit een wachtwoord toegestuurd gekregen op mijn e-mail.
    Ik kan dus niet inloggen op Rekening online.
    Als ik klik op wachtwoord vergeten en ik mijn telefoon nummer OF mijn accountnummer invul, krijg ik in beide gevallen: Helaas kunnen wij op basis van uw telefoonnummer geen gebruikersnaam en wachtwoord toesturen. U kunt via Live Chat of via het telefoonnummer 0900-2411602 (0,10 c p/m) contact op nemen met Tele2.

Waar slaat dit op? Hoe kan ik dan ooit aan een wachtwoord kijken om mijn factuur te bekijken, die overigens ook nog eens onjuist is?
    Ik ga niet weer met die klantenservice bellen die een wachttijd heeft van 10 minuten.. kost me onderhand nog meer geld dan het hele abbonement me kost..
    Ik wil gewoon een gebruikersnaam/wachtwoord hebben op mijn e-mail, maar het werkt niet...

Mvg Mark Visser

Laat maar. Geregeld.
  • loesjuh

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten loesjuh heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 1

26 oktober 2012, 17:23

Mark Visser schreef:

Laat maar. Geregeld.

zit met een eenzelfde probleem hoe is het opgelost bij jou?dankje
  • Mark Visser

Junior

26 oktober 2012, 17:25

Mark Visser schreef:

Laat maar. Geregeld.

zit met een eenzelfde probleem hoe is het opgelost bij jou?dankje

Het bleek dus dat ik nooit was aangemeld bij TELE2.. een foutje van TELE2 zowel vand e winkel waar ik het abbonement heb afgesloten.
    Ik moest me opnieuw registreren en kan nu gewoon mijn online facturen bekijken.
    Nu nog de juiste facturen krijgen haha
  • jlthkoch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 13939

26 oktober 2012, 21:09

Hoe kan je nu een factuur krijgen als je niet bent aangemeld bij Tele2???
  • Mark Visser

Junior

28 oktober 2012, 16:00

Hoe kan je nu een factuur krijgen als je niet bent aangemeld bij Tele2???

Omdat mijn simkaart als een pre-paid was aangemeld.. terwijl ik een abbonement heb afgesloten.. dus ik betaalde opeens 2.49 uit het niets.
  • vongehrnic

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten vongehrnic heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 1

19 februari 2014, 16:12

Kan factuur online niet bekijken en krijg ook geen mail meer mbt de factuur.Kan alleen webmail bekijken en verder zijn mijn gegevens niet bekend bij tele2.
  • Lotte van Tele2

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Lotte van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Netwerker
    Reacties: 367
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Klankborder

Klankborder

19 februari 2014, 16:58

Hallo Vongehrnic,

ik wil je vragen om je eigen topic te openen,
    op deze manier blijft het forum en alle topics overzichtelijk.

Alvast bedankt voor je medewerking.

Groetjes,
    Lotte

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)