Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

Beantwoord: Kosten buitenlandbundel L

2 reacties
  • Just_Lars

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Just_Lars heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 1

19 april 2013, 17:08

Hallo,

Ik ga met school over 2 weken naar Barcelona. Helaas is de wifi in het hotel niet gratis. De optie is een buitenbundel. Tele 2 heeft verschillende. De buitenbundel L spreekt me wel aan alleen is deze veel duurder dan bijvoorbeeld bij t-mobile. Je betaald voor 100mb internet voor 1 week €17,50 bij tele 2. Bij tmobile betaal je €14,99 voor een week onbeperkt internet.

Nu is mijn vraag, ik heb als provider t-mobile. Is het mogelijk om een buitenbundel bij tmobile af te sluiten terwijl mijn abbonoment bij tele 2 loopt?

Alvast bedank!
    Gemarkeerd als antwoord: Sophie van Tele2 op 25 Apr 2013, 13:50

Hoi Just_Lars,<br /> <br /> Welkom op het forum en leuk dat jij jouw vraag hier stelt. Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Het is momenteel erg druk op het forum en we proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen.<br /> <br /> Ik heb de titel van je bericht gewijzigd in ‘Kosten buitenlandbundel L’ zodat andere forum gebruikers jouw vraag gemakkelijk kunnen vinden.<br /> <br /> Je geeft aan een abonnementen bij ons te hebben, maar als provider T-Mobile hebt. Zou je me alsjeblieft kunnen vertellen wat je hier precies mee bedoelt?<br /> <br /> Indien je een abonnement bij ons hebt en ons netwerk wilt ontvangen, dient (data)roaming aan te staan. Wij leveren op het netwerk van T-Mobile en om dit te kunnen ontvangen dient (data)roaming standaard aan te staan. <br /> <br /> Als jij dus een abonnement bij ons hebt, kun je niet de buitenlandbundel van T-Mobile afsluiten.<br /> <br /> Graag zou ik je willen vragen een kijkje te nemen op onze <a href="http://www.tele2.nl/mobiel/internet-in-het-buitenland.html" target="_blank">website</a>. Hier vind je meer informatie over onze aanbiedingen en de Internet Buitenland Bundels. <br /> <br /> Houd je me op de hoogte indien je nog vragen hebt?<br /> <br /> Groet Sophie

Bekijk origineel bericht
  • Sophie van Tele2

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Sophie van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 1331
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Telefonie expert

Telefonie expert

Glasvezel expert

Glasvezel expert

25 april 2013, 13:50

Hoi Just_Lars,

Welkom op het forum en leuk dat jij jouw vraag hier stelt. Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Het is momenteel erg druk op het forum en we proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen.

Ik heb de titel van je bericht gewijzigd in ‘Kosten buitenlandbundel L’ zodat andere forum gebruikers jouw vraag gemakkelijk kunnen vinden.

Je geeft aan een abonnementen bij ons te hebben, maar als provider T-Mobile hebt. Zou je me alsjeblieft kunnen vertellen wat je hier precies mee bedoelt?

Indien je een abonnement bij ons hebt en ons netwerk wilt ontvangen, dient (data)roaming aan te staan. Wij leveren op het netwerk van T-Mobile en om dit te kunnen ontvangen dient (data)roaming standaard aan te staan.

Als jij dus een abonnement bij ons hebt, kun je niet de buitenlandbundel van T-Mobile afsluiten.

Graag zou ik je willen vragen een kijkje te nemen op onze website. Hier vind je meer informatie over onze aanbiedingen en de Internet Buitenland Bundels.

Houd je me op de hoogte indien je nog vragen hebt?

Groet Sophie
  • jlthkoch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 13949

25 april 2013, 14:39

Jouw provider is Tele2, ongeacht van welk netwerk jouw provider Tele2 gebruik maakt. Je kunt géén bundels bij T-mobile afsluiten als je provider géén T-mobile is! Dit is zowel technisch als administratief onmogelijk. Je bent namelijk géén klant bij T-mobile, maar bij Tele2.
    Just_Lars schreef:

Nu is mijn vraag, ik heb als provider t-mobile. Is het mogelijk om een buitenbundel bij tmobile af te sluiten terwijl mijn abbonoment bij tele 2 loopt?

Alvast bedank!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)