Beantwoord: Inloggen op rekening online

Tags:
inloggen op mijn tele2,

noeljan Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten noeljan heeft ontvangen van andere leden.

Pioneer
Reacties: 34

17 maart 2013, 21:16

Sinds de site van rekening online op 6 maart is gewijzigt kan ik niet meer met met gebruikersnaam en inlog code inloggen op de site.
Ik vind het fijn als tele2 verbeteringen aanbrengt maar zorg dan wel dat de toegang tot de site blijft bestaan.
Graag zou ik weten hoelang dit mog gaat duren.

Betreft vaste telefoon

vriendelijke groet,

Jan
Gemarkeerd als antwoord: Romy van Tele2 op 25 maart 2013, 17:16

Hoi Jan,

Bedankt voor je bericht.

Ik bedoel het bericht onder dit topic bij Actuele Informatie.

Natuurlijk willen wij ook dat het zo snel mogelijk opgelost wordt en in het weekend is hier dan ook hard aan gewerkt. Bij sommige klanten lijkt het nu beter te werken. Het topic waar alle meldingen in zijn gedaan is nu het handigste om te volgen; hier wordt iedereen op de hoogte gehouden. Wil jij hier ook in reageren, zodat we daar alle reacties bij elkaar hebben? Dankjewel!

Groetjes,

Romy

Bekijk origineel bericht
19 Reacties
  • noeljan Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten noeljan heeft ontvangen van andere leden.

Pioneer

17 maart 2013, 22:11

Sinds de site van mijn tele2  op 6 maart is gewijzigt kan ik niet meer met met gebruikersnaam en inlog code inloggen op de site en ook niet meer naar rekening online.
    Ik vind het fijn als tele2 verbeteringen aanbrengt maar zorg dan wel dat de toegang tot de site blijft bestaan.
    Graag zou ik weten hoelang dit mog gaat duren.

Betreft vaste telefoon

vriendelijke groet,

Jan 
  • jlthkochjlthkoch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

Goldmember
    Reacties: 18680

17 maart 2013, 22:46

Beste Jan,

Het probleem is bekend bij Tele2 en men is inmiddels bezig het probleem te verhelpen, maar er is nog niet bekend wanneer het zal zijn opgelost.
  • Romy van Tele2Romy van Tele2

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Romy van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 5119

18 maart 2013, 16:36

Hoi Jan,

Leuk dat je gebruik maakt van het forum!

Het spijt me dat je even niet kunt inloggen. Wil je me laten weten of het op dit moment al wel weer lukt? Dit zou namelijk opgelost moeten zijn.

@John: bedankt voor je hulp. Wil je mij laten weten waar je dit hebt gelezen over de storing?

Groetjes,

Romy
  • noeljan Auteur

Pioneer

18 maart 2013, 23:09

Hallo Romy,

Nee tot mijn spijt moet ik melden dat het nog steeds niet werkt.
    Zou eigenlijk niet kunnen dat je ineens niet meer op mijn tele2 kunt inloggen en daardoor niet meer je rekeningen kunt bekijken.
    Dit spreekt in elk geval niet voor tele2 kwaliteit en geeft alleen maar ongenoegen.
    Ben daarom ook zeer benieuwd hoelang dit gaat duren.

Groetjes,

Jan

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Romy van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator

19 maart 2013, 12:18

Hoi noeljan,

Bedankt voor je reactie. Ik ben het met je eens dat je gewoon je rekeningen in moet kunnen kijken. De eerdere klanten die hier last van hadden, zijn al geholpen en dit is dus opgelost. Daarom ontvang ik graag jouw gegevens, zodat we aan de hand daarvan naar jouw situatie kunnen kijken en kunnen zorgen dat je er weer gebruik van kunt maken.

Wil je mij de volgende gegevens sturen in een privébericht?

- postcode
    - huisnummer
    - klantnummer
    - telefoonnummer

Ik zie je bericht tegemoet!

Groetjes,

Romy
  • Henk Flederus

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Henk Flederus heeft ontvangen van andere leden.

Verwijderde gebruiker
    Reacties: 509

19 maart 2013, 13:12

Hallo Romy, voor de andere klanten is het nog niet opgelost.
    Althans voor mij niet.
    Ik heb hier melding van gemaakt in een ander topic, maar daarop is geen reaktie gekomen.

Romy van Tele2 schreef:

Ik ben het met je eens dat je gewoon je rekeningen in moet kunnen kijken.
    De eerdere klanten die hier last van hadden, zijn al geholpen en dit is dus opgelost.
    Romy

Moderator

19 maart 2013, 14:29

Hoi Henk,

Bedankt voor je bericht. Mijn collega is het op dit moment aan het uitzoeken en zal jullie op de hoogte houden in het andere topic. Goed dat je het hier ook even aangeeft, het klopt inderdaad dat er meerdere meldingen zijn gedaan. Toch zou het in principe moeten lukken en gaat het inloggen niet wegens drukte op de site. Soms vragen wij iemand zijn gegevens, om het aan de hand daarvan te onderzoeken, zodat wij een aantal voorbeelden hebben. Vandaar het bericht hier.

Groetjes,

Romy

Moderator

21 maart 2013, 11:35

Hoi Jan,

Ik heb je bericht verplaatst naar je eigen topic, zodat het forum overzichtelijk blijft.

Dankjewel voor deze melding en voor het versturen van je gegevens. Wegens groot succes en drukte klopt het inderdaad dat MijnTele2 niet altijd optimaal werkt. Op dit moment zijn wij hard bezig om alles aan te passen. Nu ben ik benieuwd of jij de nieuwe MijnTele2 account al geactiveerd hebt? Graag wil ik je vragen om in ‘ Feedback MijnTele2’ topic verder te reageren, zo kunnen wij iedereen goed op de hoogte houden.

Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,

Romy
  • noeljan Auteur

Pioneer

21 maart 2013, 12:55

Hallo,

Op de vraag of ik j de nieuwe MijnTele2 account al geactiveerd.
    Nee want activeren kan ook niet daar krijg ik ook telkens de melding oeps er is iets misgegaan probeer het nog eens.
    En mijn e-mailadres klopt en ook mijn code.
    Dus ondanks dat u zegt wegens het groot succes zitten toch veel mensen met problemen.
    Maar ik had graag mijn rekeningen ingezien en ontvangen.
    Dus zo groot is het succes toch nog niet.
    Ik zit met dit probleem al van 6 maart en na 3 telefoontjes met de klantenservice op 13, 16, en 20 maart is er nog geen oplossing en blijft het advies van tele2 klantenservice blijf maar proberen.
    En ik ben niet de enigste die met problemen zit zoals uit de reacties blijkt.

Groetjes,

Jan Noël

Groetjes,

Jan Noel

Moderator

22 maart 2013, 16:00

Hoi Jan Noel,

We zijn er nog mee bezig om dit op te lossen; er zal zo een melding over worden geplaatst onder Actuele Informatie en in het topic dat ik eerder heb genoemd. Wil jij deze topics in de gaten houden? Het spijt me dat je hier ongemak van ondervindt.

Groetjes,

Romy
  • noeljan Auteur

Pioneer

23 maart 2013, 18:51

Hallo Romy,

Je schrijft dat jullie er mee bezig zijn en dat er een melding wordt geplaatst bij Actuele informatie.
    Tot nu heb ik nog geen informatie gezien.
    Bij mijn laatste telefonisch contact met tele2 klantenservice vertelde men mij dat het probleem op vrijdag 22 maart zou zijn opgelost maar tot nu kan ik nog niet inloggen op mijn Tele2 en ook niet op mijn rekening online.
    Het zou van klant vriendelijkheid getuigen als jullie zolang het probleem bestaat de nota's naar mijn e-mail adres zouden sturen zodat we deze kunnen inzien.
    Fijner zou het zijn als het probleem wordt opgelost en er vanuit tele2 een duidelijke melding kwam over dit probleem.

Groetjes,

Jan
  • Romy van Tele2Romy van Tele2 Antwoord

Moderator

25 maart 2013, 17:16

Hoi Jan,

Bedankt voor je bericht.

Ik bedoel het bericht onder dit topic bij Actuele Informatie.

Natuurlijk willen wij ook dat het zo snel mogelijk opgelost wordt en in het weekend is hier dan ook hard aan gewerkt. Bij sommige klanten lijkt het nu beter te werken. Het topic waar alle meldingen in zijn gedaan is nu het handigste om te volgen; hier wordt iedereen op de hoogte gehouden. Wil jij hier ook in reageren, zodat we daar alle reacties bij elkaar hebben? Dankjewel!

Groetjes,

Romy
  • noeljan Auteur

Pioneer

23 september 2013, 14:27

Hallo Iedereen,

Een poos geleden hadden we het probleem dat we niet konden inloggen op mijn tele2 rekening online vaste telefonie.
    Dat is toen opgelost door de mogelijkheid om via de oude gegevens in te loggen.
    Waar ik me boos om kan maken is dat dit probleem nu alweer begint en telkens als je inlogt en een code ingeeft of probeert te registeren een foutmelding komt Oeps.
    Dit kun je als Tele2 niet maken dit is zeer slecht.
    Ben dan ook benieuwd hoe ze de rekeningen willen afschrijven als de mogelijkheid om deze als klant te controleren niet aanwezig is.
  • noeljan Auteur

Pioneer

23 september 2013, 14:32

Hallo Romy,

Het probleem is alweer terug.
    Een poos geleden hadden we het probleem dat we niet konden inloggen op mijn tele2 rekening online vaste telefonie.
    Dat is toen opgelost door de mogelijkheid om via de oude gegevens in te loggen.
    Waar ik me boos om kan maken is dat dit probleem nu alweer begint en telkens als je inlogt en een code ingeeft of probeert te registeren een foutmelding komt Oeps.
    Dit kun je als Tele2 niet maken dit is zeer slecht.
    Ben dan ook benieuwd hoe ze de rekeningen willen afschrijven als de mogelijkheid om deze als klant te controleren niet aanwezig is

Jan
  • WhTurnerWhTurner
    Goldmember
    Reacties: 3652

23 september 2013, 14:42

Noeljan,

Ik ben het met je eens en heb er zelf ook last van.
    Je bericht staat in de verkeerde rubriek n.l. onder Mobiel. Je moet dit onder Vaste telefonie zetten, dan kan het bericht beter gevonden wordem.

Moderator

24 september 2013, 16:17

Hoi Jan,

Dankjewel voor je bericht.

Omdat jij ook in het topic over Vaste Telefonie van WH Turner aanwezig bent en dit over dezelfde situatie gaat, zullen we je daarin verder helpen.

Groetjes,

Romy
  • noeljan Auteur

Pioneer

27 september 2013, 18:57

Hallo Romy,

Ben vandaag terug gekomen van vakantie en heb direct geprobeert om in te loggen.
    Het werkt nog steeds niet.

Groetjes,

Jan
  • noeljan Auteur

Pioneer

27 september 2013, 19:06

Hallo Romy,

Ik heb even op actuele informatie gekeken en wat me opvalt is dat er veel gesproken wordt over mobiel.
    Maar ik heb problemen met inloggen op mijn rekening online voor vaste telefonie.
    Hetzelfde probleem als wat we in maart al eens hadden.
    Toen is het opgelost met een link om via de oude gegevens in te loggen.
    En ik hoop dat dit snel is opgelost zodat ik mijn rekeningen kan controleren.

Groetjes,

Jan

Moderator

30 september 2013, 13:47

Hoi Jan,

Dankjewel voor je reacties.

Jammer dat het nog niet werkt. We zijn ernaar aan het kijken om het op te lossen. In het eerder genoemde topic waarnaar ik in reactie #17 verwijs, helpen we jou en andere forumleden verder. Dit gaat over Vaste Telefonie.

Groetjes,

Romy

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
Afbeelding
Video
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P