Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

Vraag: ik hoor de ander wel maar zij mij niet

Trefwoorden:
netwerk, geen gehoor, geluidsprobleem,
3 reacties
  • marjoleinvannes

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten marjoleinvannes heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 2

29 augustus 2012, 22:15

Hoi,

Sinds kort heb ik een Iphone en ik ben nog lerende hoe alles werkt.
    Ik bel redelijk veel, maar nu heb ik al een aantal keren dat ik de persoon die ik bel wel hoor als ze opnemen maar zij mij niet.
    Hele rare situatie en als ik nogmaals bel gebeurd hetzelfde dat ik hun hoor en zij mij niet.
    de nummers die ik gebruik kloppen aangezien ik hun wel kan horen...
    Vele andere nummers kan ik ook gewoon bereiken en een gesprek voeren.
    Iemand een idee waar dit in kan zitten?

overigens als ik hun bel met een andere telefoon met ander mobiel nummer kan ik ze wel bereiken.

alvast bedankt
  • eric

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten eric heeft ontvangen van andere leden.

Senior
    Reacties: 557
    Mobiel expert

Mobiel expert

Allrounder

Allrounder

30 augustus 2012, 08:03

Apart dat dit voor 1 nummer gebeurd..  Wat voor nummer bel je dan? (gewoon de eerste 5 cijfers geven wel een idee wat voor nummer het is) en hebben die mensen misschien een bijzondere aansluiting? b.v. VOIP, een eigen centrale o.i.d. ? En bij welke provider zitten zij?
  • marjoleinvannes

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten marjoleinvannes heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 2

30 augustus 2012, 08:08

het zijn tot nu toe 3 mensen allemaal huistelefoons regio weesp en almere. lijkt me sterk dat ze alle 3 precies iets aparts hebben... provider geen idee
  • Laura van Tele2

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Laura van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 701
    Mobiel expert

Mobiel expert

Allrounder

Allrounder

4 september 2012, 10:14

Hallo marjoleinvannes,

Welkom op het forum!

Wat lastig dat het bellen naar specifieke nummers niet naar verwachting werkt! Ik zie dat eric graag wilt weten om wat voor soort nummers het gaat (de eerste 5 cijfers) en welke providers deze 3 personen gebruiken. Zou je voor ons hier naar kunnen informeren?

Ook kan je je simkaart in een ander toestel uitproberen, zodat je kan controleren of het aan je simkaart of toestel zou kunnen liggen.

We kijken graag of we je hier via het forum verder mee kunnen helpen, hou je ons op de hoogte?

@ eric: Bedankt voor het meedenken!

Groet, Laura.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)