Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

Geen of slecht bereik mobiele telefoon

2 reacties
  • cobie

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten cobie heeft ontvangen van andere leden.

Junior
    Reacties: 11

17 april 2011, 15:47

Hallo forumleden,

Ik heb sinds een maand of drie een tweejarigabonnement bij Tele2. Ik heb een voordeebundel 300 promo met basis Smart 24 en daarbij heb ik een Samsung Galaxy S gratis ontvangen. Klinkt allemaal prachtig, maar ik kan het toestel niet gebruiken, want ik word steeds verbroken en als iemand mij belt, dan zeggen ze, dat ze dat de verbinding steeds wegvalt. Ik heb telefonische, chat en mailcontacten gehad met de klantenservice en ik ben er niets mee opgeschoten. Ook heb ik een aangetekende brief met mijn klacht daarin beschreven naar het hoofdkantoor gestuurd, maar ook daar heb ik geen reactie op ontvangen. Ik heb inmiddels al een abonnement bij Telfort afgesloten, want ik kan niet zonder een goed werkende mobiele telefoon. Het contract met Tele2 wil ik daarom verbreken. Wie heeft daar ervaringen mee, want ik wil er zo snel mogelijk vanaf en wens niet te betalen voor deze wanprestatie.

Cobie
  • HereIsTom

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten HereIsTom heeft ontvangen van andere leden.

Banned
    Reacties: 282

17 april 2011, 17:24

Als ik ergens slechte ervaringen mee heb, dan is het wel Telfort! Slechte verbindingen en slechte service.
    Met Tele2 heb ik nooit problemen en een goede verbinding!
    Waarschijnlijk zit je op een plek met veel storing!
  • Danielle van Tele2

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Danielle van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 2046

18 april 2011, 13:14

Beste cobie,

Ik heb je probleem m.b.t. je mobiele telefoon al opgepakt vanaf een ander draadje en daarin je ook geinformeerd:

http://forum.tele2.nl/showthread.php?tid=1342&pid=7076#pid7076

Ik sluit daarom deze discussie om het overzicht te bewaren.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)