Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

geen Internet alleen roaming

Resultaten 1 tot en met 12 van 12
  • daf5300

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten daf5300 heeft ontvangen van andere leden.

Junior
    6 Reacties

31 mei 2013, 12:25

Help! De simkaart kan ik sinds gisteren gebruiken. Ik heb geen internet alleen wifi. Bij toestelhulp wordt geadviseerd om 'internet' te smsen naar 401 dan krijg je bericht terug dat je op toestelhulp moet kijken.. bellen en smsen doet alleen met roaming aan, ik ben bang voor dikke rekening zo..
  • jlthkoch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

13916 Reacties

31 mei 2013, 12:33

Roaming kun je gewoon aan laten staan en is in bijna alle gevallen ook noodzakelijk! Als je roaming aan hebt staan zal alles goed moeten werken, dit brengt geen (extra) kosten met zich mee, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
  • daf5300

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten daf5300 heeft ontvangen van andere leden.

Junior
    6 Reacties

31 mei 2013, 12:40

Als hij aan is doet het internet ook niet en dan?
  • jlthkoch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

13916 Reacties

31 mei 2013, 12:47

Toestel al uit en weer aan gezet?
  • daf5300

Junior
    6 Reacties

31 mei 2013, 12:50

Jup! Geen effect. Hij geeft aan dat er geen netwerk is..
  • jlthkoch

13916 Reacties

31 mei 2013, 12:53

Misschien is het nodig je simkaart te activeren, of heb je dat al gedaan?

Simkaart Activeren
  • daf5300

Junior
    6 Reacties

31 mei 2013, 13:01

Nog niet gedaan. Net geprobeerd. Ik kan de gewenste datum en mijn geboorte datum niet invullen. Dus kan ik niet activeren.. die kleuren lichtgrjjs zodat ik er niet wat kan instellen.
  • jlthkoch

13916 Reacties

31 mei 2013, 13:04

Je moet naast het invoerveld op die kleine kalender klikken. Als gewenste datum kun je als het goed is als eerste mogelijkheid aangeven 3 juni (maandag a.s.) en niet vandaag, bedoel je dat? Want dat is juist. Verder zou de geboortedatum géén probleem moeten zijn, tenzij je vóór 1900 geboren bent, maar daar ga ik niet vanuit ;)
  • daf5300

Junior
    6 Reacties

31 mei 2013, 13:12

Het lijkt nu goed.. dus vanaf maandag zou mijn internet gewoon moeten werken?
  • jlthkoch

13916 Reacties

31 mei 2013, 13:15

Als de activatie goed gaat, dan zou je dat wel verwachten. Maandag tussen 9-16 uur heb je waarschijnlijk gekozen. Hou er rekening mee dat het soms nodig kan zijn de telefoon soms een keer uit en aan te zetten, zolang je nog géén T-mobile ziet verschijnen.
  • daf5300

Junior
    6 Reacties

31 mei 2013, 13:16

Nou we wachten het af.. bedankt tot zo ver!
  • jlthkoch

13916 Reacties

31 mei 2013, 13:17

Graag gedaan en ik hoop dat het maandag werkt.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)