beantwoord

Pukcode opvragen

  • 7 September 2023
  • 5 reacties
  • 742 x bekeken

Goedemorgen,

Ik moet mijn Puk-code invoeren, maar ik kan deze niet inzien op Mijn Tele2 account doordat ik moet inloggen met tweestapsverificatie. Is er een andere manier om mijn Puk-code te ontvangen?

icon

Beste antwoord door yoranspoor 7 September 2023, 10:22

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Yoran, allereerst van harte welkom op de Community! Ik heb je pin- en pukcode direct naar je gemaild. Heb je ze ontvangen? Laat het me s.v.p. weten!

We zijn sinds dinsdag Odido. Bij een nieuwe naam, hoort ook een nieuwe app. Download straks op je gemak de Odido app, zodat je vanaf nu ook altijd je pukcode terug kunt vinden. Je kunt gewoon met je huidige inloggegevens inloggen. Mocht je ergens hulp bij nodig hebben, laat het me dan zeker weten. Ik sta voor je klaar! 💪🏻

In de toekomst nodig ik je van harte uit om al je vragen over je mobiele abonnement op onze Odido Community te stellen. 

Groetjes,

Marciano

Hey Yoran, allereerst van harte welkom op de Community! Ik heb je pin- en pukcode direct naar je gemaild. Heb je ze ontvangen? Laat het me s.v.p. weten!

We zijn sinds dinsdag Odido. Bij een nieuwe naam, hoort ook een nieuwe app. Download straks op je gemak de Odido app, zodat je vanaf nu ook altijd je pukcode terug kunt vinden. Je kunt gewoon met je huidige inloggegevens inloggen. Mocht je ergens hulp bij nodig hebben, laat het me dan zeker weten. Ik sta voor je klaar! 💪🏻

In de toekomst nodig ik je van harte uit om al je vragen over je mobiele abonnement op onze Odido Community te stellen. 

Groetjes,

Marciano

 

Hoi Marciano, bedankt voor de hulp! Het is gelukt.

Beste mensen,

helaas heb ik mijn puk code nodig maar kom even niet in de tele2 app en het lukt nog niet met de nieuwe app. Hopelijk kunt u mij helpen!

 

mvg. Mayra

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Mayra, ik help je hier graag bij! Stuur je mij een privébericht met je geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan zorg ik ervoor dat je binnen no time je pukcode in de mail hebt! 😄

Dank je wel!! Het is gelukt!!

Reageer